|

یک نماینده مجلس پیشنهاد داد؛

مدیریت گوشت، نخود و لوبیا را به مدیران فیلترینگ فهم وزارت ارتباطات بدهید

یک نماینده مجلس گفت:‌ به آقای رئیس‌جمهور پیشنهاد می‌کنم مدیریت گوشت، دلار، نخود و لوبیا را به مدیران فیلترینگ فهم وزارت ارتباطات دهید تا این موضوع را مانند فیلترینگ مدیریت کنند و مردم را از مشکلات رهایی بخشند.

مدیریت گوشت، نخود و لوبیا را به مدیران فیلترینگ فهم وزارت ارتباطات بدهید

به گزارش شبکه شرق، نماینده مرم کلیبر در مجلس یازدهم با اشاره به افزایش قیمت گوشت در روزهای اخیر و عدم توجه وزارتخانه جهاد کشاورزی به تذکرات قبلی نمایندگان در این خصوص گفت: جهاد کشاورزی و منابع طبیعی مانند دو لبه قیچی برای نابودی دامداران و عشایر عمل کردند.

حسین حاتمی  در تذکر شفاهی خود گفت: وزارت جهاد کشاورزی تذکرات گذشته نمایندگان را جدی نگرفت و اکنون باید مصیبت کمبود گوشت قرمز را تحمل کرد، وزیر باید پاسخگو باشد. در چند سال گذشته هیچ حمایتی از عشایر و دامداران به عمل نیامد، از سوی دیگر جریمه های سنگین، عشایر و دامداران را به نابودی کشاند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم خطاب به وزیر ارتباطات و سایر دولتمردان اظهار کرد: حالا که سنگ را بسته و سگ را رها کرده اید، حداقل کمتر مصاحبه و ریشخند کنید! صحبت از آی تی من و آی تی فهم می‌کنید، به آقای رئیس جمهور پیشنهاد می‌کنم مدیریت گوشت، دلار، نخود و لوبیا را به مدیران فیلترینگ فهم وزارت ارتباطات دهید تا این موضوع را مانند فیلترینگ مدیریت کنند و مردم را از مشکلات رهایی بخشند.

 

منبع: خانه ملت
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها