|

سرقت یک کیف از دفتر نتانیاهو

روزنامه صهیونیستی اعلام کرد: یک صهیونیست پس از ورود به بخش امنیتی دفتر نتانیاهو، کیفی را از آن‌جا سرقت کرده است.

سرقت یک کیف از دفتر نتانیاهو

به گزارش شبکه شرق، منابع خبری از ورود یک صهیونیست به دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر اسراییل و سرقت یک کیف توسط وی از آن خبر دادند.

به گزارش روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارونوت»، یک صهیونیست پس از ورود به بخش امنیتی دفتر نتانیاهو، کیفی را از آن‌جا سرقت کرده است.

این روزنامه که از این سرقت به عنوان «شکست امنیتی» یاد کرد، افزود که این فرد یک صهیونیست ۲۹ساله است و این اتفاق در آستانه مراسم موسوم به «عید کیپور» در دفتر نتانیاهو در خیابان غزه در قدس اشغالی رخ داده است.

منابع خبری اعلام کردند که فرد یادشده توسط پلیس اسراییل بازداشت شده است.

یدیعوت آحارنوت همچنین افزود که این فرد به اتهام سرقت یک موتور سیکلت از مقابل ساختمان وزارت دارایی اسراییل نیز مورد بازجویی قرار گرفت.

روی کار آمدن کابینه راست‌گرای نتانیاهو، گسست در سرزمین‌های اشغالی را تشدید کرده است، به طوری که بسیاری از کارشناسان و مقامات صهیونیست درباره وقوع جنگ داخلی و فروپاشی درونی اسراییل هشدار داده‌اند.

با وجود گذشت چند ماه از روی کار آمدن کابینه نتانیاهو در فلسطین اشغالی، ده‌ها هزار نفر از ساکنان سرزمین‌های اشغالی برای چندمین هفته متوالی علیه طرح کابینه نتانیاهو برای انجام تغییرات قضایی تظاهرات کردند.

این تظاهرات در حالی است که مقام‌های اسراییل می‌گویند که لایحه تغییرات قضایی را مسکوت گذاشته‌اند و در حال مذاکره با مخالفان برای رسیدن به مصالحه هستند.

مسکوت ماندن لایحه تغییرات قضایی از سوی کابینه حاکم بر اسراییل تاحدی آتش ناآرامی‌ها را کاهش داده بود، اما تاکید مجدد نتانیاهو برای از سرگیری مذاکرات در این باره بعد از تصویب بودجه، آتش ناآرامی‌ها را بار دیگر برافروخت.

اسراییل هم اکنون با بحران های عمیقی روبه‌ رو است که باعث شکاف و دو دستگی در سطح رهبری و توده صهیونیست‌ها شده است. این گسست و دو دستگی وارد لایه های مختلف اسراییل به ویژه ارتش شده و موجب آغاز فرار سرمایه ها، کاهش اعتبار اقتصادی، فرار متخصصان و مهاجرت معکوس صهیونیست‌ها از سرزمین های اشغالی شده است.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها