|

روزنامه جمهوری اسلامی:

قتل داریوش مهرجویی یادآور قتل‌های زنجیر‌ه‌ای است/ سرقت می‌تواند برای ظاهرسازی باشد

روزنامه جمهوری اسلامی قتل هولناک داریوش مهرجویی را یادآور قتل‌های زنجیره‌ای دانسته است.

قتل داریوش مهرجویی یادآور قتل‌های زنجیر‌ه‌ای است/ سرقت می‌تواند برای ظاهرسازی باشد

به گزارش شبکه شرق، روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: انتشار خبر قتل داریوش مهرجوئی و همسرش، ذهن‌ها را بلافاصله متوجه ماجرای قتل‌های زنجیره‌ای در دهه 70 کرد به ویژه قتل مظلومانه داریوش فروهر و همسرش که آن مجموعه قتل‌ها تبعات سنگینی به ‌بار آوردند.

به گزارش جمهوری اسلامی، قتل داریوش مهرجوئی و همسر او با هر انگیزه و توسط هرکس و هر جریان صورت گرفته باشد، اولاً محکوم است و ثانیاً مسئولیت دولت را برای حفاظت از جان شهروندان سنگین‌تر می‌کند.

انتشار خبر قتل داریوش مهرجوئی و همسرش، ذهن‌ها را بلافاصله متوجه ماجرای قتل‌های زنجیره‌ای در دهه 70 کرد به ویژه قتل مظلومانه داریوش فروهر و همسرش که آن مجموعه قتل‌ها تبعات سنگینی به ‌بار آوردند.

اکنون با پندآموزی از قتل‌های زنجیره‌ای و پیامدهای ناگوار آن، مسئولان باید اقدامات فوری، جدی و دامنه‌داری برای ریشه‌یابی ماجرای اخیر به عمل آورند و تا سوزاندن ریشه این فساد، به اقدامات خود ادامه دهند. 

روزنامه جمهوری اسلامی یادآور شده است: حتی اگر تمام شواهد نشان ‌دهنده این باشند که قاتل یا قاتلان در پی سرقت بوده‌اند و این قتل‌ها را برای کنار زدن مانع از سر راهشان مرتکب شده باشند، نباید از این احتمال غفلت شود که سرقت می‌تواند یک پوشش برای هدف اصلی باشد و یک جریان برنامه‌ریز با چند واسطه به این ظاهرسازی متوسل شده باشد. تا زمانی که تمام جزئیات پشت‌ پرده ماجرا روشن نشود نباید به تحقیقات پایان داد.

 

منبع: روزنامه جمهوری اسلامی
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها