|

عجایب لیست مشترک پایداری و قالیباف/ منشی همسر قالیباف در لیست است!

یک فعال اصول‌گرا درباره عجایب لیست مشترک محمدباقر قالیباف و جبهه پایداری توضیحاتی ارائه کرده است.

عجایب لیست مشترک پایداری و قالیباف/ منشی همسر قالیباف در لیست است!

به گزارش شبکه شرق، علی جعفری، فعال سیاسی اصول‌گرا  درباره لیست منتشرشده از شورای ائتلاف اصولگرایان نوشت: یکی از زنان محترمه حاضر در لیست، خواهر شوهر یکی از زنان عضو ائتلاف و مصاحبه‌کننده زنان است. 

علی جعفری، فعال سیاسی اصول‌گرا در توییتی درباره لیست منتشرشده از شورای ائتلاف اصولگرایان نوشت: یکی از زنان محترمه حاضر در لیست، خواهر شوهر یکی از زنان عضو ائتلاف و مصاحبه‌کننده زنان است. گل سرسبد زنان لیست جبهه مظلوم‌ انقلاب، منشی همسر سرلیست است. 

 علی جعفری که تا چند ماه پیش جزو مدیران ارشد وزارت راه دولت رئیسی بود، در توییتی نوشت: نسب‌شناسی فامیلی و تبارشناسی سیاسی لیست آقای قالیباف ساده اندیشانی که اندک تردیدی برای رای ندادن به لیست ائتلاف دارند را به یقین خواهد رساند. جالب آنجاست که این لیست دورهمی و فامیلی را به نام جبهه انقلاب فاکتور می‌کنند. کمی با هم مرور کنیم ببینیم اعضای لیست جبهه انقلاب چه کسانی هستند.

به عنوان مثال، یکی از زنان حاضر در لیست جبهه، دختر باجناق یکی از موسسین و اُمنای شورای ائتلاف است و یکی دیگر از آقایان نیز معاون ایشان است. یکی دیگر از آقایان لیست، شاه دادماد رییس شورای ائتلاف شهر ری است. یکی دیگر از اعضای لیست، پدرزن یکی از اعضای شورای ائتلاف است. یکی از زنان محترمه حاضر در لیست، خواهرشوهر یکی از زنان عضو ائتلاف و مصاحبه‌کننده زنان است. گل سرسبد زنان لیست جبهه مظلوم‌ انقلاب هم منشی همسر سرلیست است. 

همچنین حدود هشت نفر از اعضای لیست همشهریان، مدیران و مشاوران آقای قالیباف هستند. دو نفر هم از اقوام و کیف‌کش‌های آقای حداد هستند و بقیه هم سهم آقایان رضایی، محصولی و زاکانی.

منبع: انتخاب
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها