|

سخنگوی ستاد انتخابات کشور؛

داوطلبان ثبت نام را به روز آخر موکول نکنند/ فقط داوطلبان دارای شرایط به سالن اصلی ستاد انتخابات هدایت می‌شوند

سخنگوی ستاد انتخابات کشور از داوطلبان انتخابات چهاردمین دوره ریاست جمهوری درخواست کرد به جهت سرعت در فرآیند ثبت نام، ظرف امروز و فردا در وزارت کشور حاضر شوند.

داوطلبان ثبت نام را به روز آخر موکول نکنند/ فقط داوطلبان دارای شرایط به سالن اصلی ستاد انتخابات هدایت می‌شوند

محسن اسلامی، سخنگوی ستاد انتخابات کشور با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم اظهار کرد: «فرآیند ثبت نام امروز آغاز شد. فرآیند به صورت حضوری و براساس مواد 35 و 55 قانون انتخابات و اصلاحیه شورای نگهبان خواهد بود. برهمین اساس، مقرر شد، داوطلبان در بخش بررسی شرایط، مورد بررسی قرارگیرند و در صورت داشتن شرایط، ثبت نامشان انجام شود. به این ترتیب، ستاد انتخابات وزارت کشور میزبان برخی داوطلبان بود و تا ساعت 6 بعدازظهر هم این روند ادامه خواهد داشت. تا این لحظه (2 ظهر) ثبت نام 3 داوطلب قطعی شده است.»

او ادامه داد: «امسال کسانی که دارای شرایط سنی 40 تا 75 سال، مدرک تحصیلی فوق لیسانس به بالا یا معادل آن و سابقه تصدی 4 سال مدیریت کلان کشوری هستند و همچنین سابقه کیفری موثر ندارند، می‌توانند در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کنند.»

این مقام مسئول تاکید کرد: «سوابق افراد، توسط همکاران حقوقی وزارت کشور بررسی شده و در صورت تایید به سالن اصلی هدایت خواهند شد. داوطلبان محترمی که قصد ثبت نام در انتخابات را دارند، ظرف امروز و فردا که مراجعات کمتر است، در ستاد انتخابات حاضر شوند. موکول کردن، کار به روز پایانی، سختی کار را بیشتر می‌کند. از داوطلبان تقاضا داریم، مدرک تحصیلی، اصل کارت ملی و شناسنامه، گواهی سوء پیشینه و سابقه 4 سال تصدی مدیریت کلان کشوری را حتما همراه خود داشته باشند.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها