|

توصیه مهم رهبری به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری/ ویدئو

رهبر گفت: بعد از این حادثه تلخ، مردم جمع بشوند، با آرای بالا، مسئول بعدی را انتخاب کنند، این در دنیا انعکاس فوق‌العاده‌ای است.

توصیه مهم رهبری به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، رهبر انقلاب در خصوص رقابت‌های انتخاباتی گفت: «در رقابت‌های پیش‌رو، باید اخلاق حاکم باشد. ان‌شاءالله یک رئیس جمهور شایسته برای ملت ایران تعیین خواهد شد.»

رهبر انقلاب اسلامی صبح امروز در سی‌وچهارمین سالگرد رحلت امام خمینی (ره)، با اشاره به انتخابات پیش‌رو گفت: «درباره مساله انتخابات و این وظیفه ملی و عمومی که در زمینه انتخابات داریم، چندکلمه‌ای عرض خواهم کرد.»

آیت‌الله خامنه‌ای گفت: «انتخابات پیش روی ما، یک پدیده پردستاورد است؛ اگر ان‌شاءالله با خوبی و شکوه و عظمت برگزار بشود، یک دستاورد بزرگ برای ملت ایران است. بعد از این حادثه تلخ، مردم جمع بشوند، با آرای بالا، مسئول بعدی را انتخاب کنند، این در دنیا انعکاس فوق‌العاده‌ای است. لذا این انتخابات بسیار مهم است. این حماسه انتخابات، مکمل حماسه‌ی بدرقه‌ی شهیدان است. این کار، مکمل کاری است که قبلاً کردید در بدرقه‌ی شهیدان.»

رهبر خاطرنشان کرد: «در رقابت‌های پیش‌رو، باید اخلاق حاکم باشد؛ بدگویی و لجن‌پراکنی کمکی نمی‌کند و به آبروی کشور لطمه می‌زند.»

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها