|

«علیرضا زاکانی» از انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد/ عکس

«علیرضا زاکانی» از انتخابات چهاردهمین دور ریاست جمهوری انصراف داد.

«علیرضا زاکانی» از انتخابات ریاست جمهوری انصراف داد/ عکس

به گزارش شبکه شرق، «علیرضا زاکانی» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، انصراف داد.

«علیرضا زاکانی» کاندیدای چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری از ادامه حضور در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، انصراف داد.

«علیرضا زاکانی» شهردار تهران و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، ظهر امروز «پنج‌شنبه، ۷ تیر ۱۴۰۳»، از ادامه حضور در انتخابات ریاست‌ جمهوری ۱۴۰۳، انصراف داد و اعلام کرد که از چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری کناره‌گیری کرده است. 

علیرضا زاکانی

«علیرضا زاکانی» کاندیدای پوششی  انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳، از انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری انصراف داد؛ پیش از این نیز یک کاندیدای پوششی دیگر، «امیرحسین قاضی‌زاده» از انتخابات ریاست جمهوری انصراف داده بود.

«علیرضا زاکانی» در پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، از انصراف خود از ادامه رقابت در انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و اعلام کرد: «تا پایان زمان قانونی رقابت ماندم اما تداوم راه رئیسی مهم‌تر است. از سعید جلیلی و محمدباقر قالیباف نیز می‌خواهم وحدت کنند.»

«علیرضا زاکانی»، با انتشار یک توئیت، در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) نوشت: «تا پایان زمان قانونی رقابت ماندم، اما تداوم راه شهید رئیسی مهمتر است. از جلیلی و قالیباف می‌خواهم وحدت کنند و مطالبه بحق نیرو‌های انقلاب را بی‌پاسخ نگذارند و مانع از تشکیل دولت سوم روحانی شوند.»

زاکانی همچنین در پیام خود، با بیان اینکه از «ملامت‌ها نمی‌هراسم»، از مردم و هواداران خود قدردانی کرده است.

شب گذشته «چهارشنبه، ۶ تیر ۱۴۰۳»، «سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» نیز در پیامی مشابه که در فضای مجازی منتشر کرد، به نفع جبهه انقلاب، از ادامه حضور در رقابت‌های انتخاباتی انصراف داد.

«علیرضا زاکانی» در این پیام در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) در  خصوص انصراف خود از انتخابات ریاست جمهوری به نفع دو کاندیدای دیگر اصولگرا، نوشت:

«تا پایان زمان قانونی رقابت ماندم اما تداوم راه رئیسی مهم‌تر است. از جلیلی و قالیباف می‌خواهم وحدت کنند و مطالبه بحق نیروهای انقلاب را بی پاسخ نگذارند و مانع از تشکیل دولت سوم روحانی شوند.

از مردم عزیز و هواداران سپاسگزارم و از ملامت‌ها نمی‌هراسم.»

انصراف علیرضا زاکانی از انتخابات ریاست جمهوری

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها