|

پیام معنادار آذری‌جهرمی به تحریم‌کنندگان انتخابات و کسانی که رای ندادند/ عکس

محمدجواد آذری جهرمی در واکنش به مشارکت پایین در انتخابات ریاست جمهوری و تحریم انتخابات از سوی مردم پیامی منتشر کرد.

پیام معنادار آذری‌جهرمی به تحریم‌کنندگان انتخابات و کسانی که رای ندادند/ عکس

به گزارش شبکه شرق، محمدجواد آذری جهرمی در واکنش به مشارکت پایین در انتخابات ریاست جمهوری و تحریم انتخابات پیامی منتشر کرد.

«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات دولت حسن روحانی و قائم مقام ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، در واکنش به مشارکت پایین در انتخابات ریاست جمهوری و تحریم انتخابات پیامی منتشر کرد و در توئیتی در شیکه اجتماعی ایکس (توئیتر سابق) نوشت: «خدایی می‌ذارید پلی‌لیست موسیقی‌تون روبابابزرگتون سلکت کنه؟»
محمدجواد آذری جهرمی

محمدجواد آذری جهرمی همچنین در واکنش به آمار مشارکت در انتخابات، در پیامی دیگر که در شبکه اجتماعی «ایکس» منتشر کرد، نوشت: «ایران متعلق به همه است، متعلق به همه این ۶۰ درصد هم که رای ندادند.»

«محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات دولت حسن روحانی نوشت: «برنده انتخابات مهم است، اما مهم‌تر از آن، آن ۶۰ درصد نورچشمانی هستند که به دلایل مختلف تصمیم گرفتند در انتخابات حاضر نشوند، چون که تاکنون صدایی برای همنوایی با آن نشنیدند.

ایران متعلق به همه است؛ متعلق به همه این ۶۰ درصد هم. باید صداشون بود که ایران، ایران همیشگی بشه…»

محمدجواد آذری جهرمی مشارکت در انتخابات

 

 

آذری جهرمی: پزشکیان با رفع تحریم، کسری بودجه را جبران می‌کند

همچنین «محمدجواد آذری جهرمی» وزیر ارتباطات دولت حسن روحانی و قائم مقام ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، با انتشار یک پیام در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت:

«پزشکیان با رفع تحریم و حذف ۳۳درصد هزینه مازاد معاملات بخاطر اثرات تحریم (معادل ده‌ها میلیارد دلار در سال) که به جیب کاسبان تحریم می رود و بازپرداخت آن به ملت، کسری بودجه را جبران می کند نه با افزایش قیمت بنزین مثل طرح وان دولت رقیب.

اگر به دروغ و با پخش سخنانی تقطیع شده گفتند پزشکیان دنبال افزایش قیمت بنزین است، دو سوال از آنها بپرسید: در طرح وان دولت جلیلی قیمت بنزین چقدر خواهد شد؟ دوم اینکه هزینه تحریم چقدر است و چرا نگذاشتید تحریم‌ها خاتمه یابد؟»

منبع: انتخاب
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها