|

آذری جهرمی: اینکه دوستان ستاد جلیلی جمله من درباره «طالبان» را به خودشان و تفکرشان گرفته‌اند، حائز معانی زیاد و محل تامل است!

وزیر پیشین ارتباطات گفت: اینکه آقای رسایی و دوستانشان در ستاد آقای جلیلی جمله من درباره طالبان را به خودشان و تفکرشان گرفته‌اند، حائز معانی زیادی است و محل تامل!

آذری جهرمی: اینکه دوستان ستاد جلیلی جمله من درباره «طالبان» را به خودشان و تفکرشان گرفته‌اند، حائز معانی زیاد و محل تامل است!

به گزارش شبکه شرق، وزیر پیشین ارتباطات گفت: اینکه آقای رسایی و دوستانشان در ستاد آقای جلیلی جمله من درباره طالبان را به خودشان و تفکرشان گرفته‌اند، حائز معانی زیادی است و محل تامل! 

 محمدجواد آذری جهرمی در کانال تلگرامی خود  با اشاره به واکنش یک نماینده مجلس به جمله او که گفته بود «نخواهیم گذاشت ایران به دست طالبان بیفتد»، نوشت:

آقای رسایی عزیز در نطقی در مجلس گفته‌اند که بنده این جمله را خطاب به یک کاندیدای محترم گفته‌ام. آقای سعید جلیلی جانباز جنگ و دفاع کننده از خاک این مرز و بومند و عزیز. بنده چنین جسارتی به آن بزرگوار نمی‌کنم، اما اینکه آقای رسایی و دوستانشان در ستاد آقای جلیلی این جمله را به خودشان و تفکرشان گرفته‌اند، حائز معانی زیادی است و محل تامل!

گفتنی است حمید رسایی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: بنده به یکی از کاندیداهای محترم تذکر می‌دهم که ستاد شما در دست وزرای دولت آقای روحانی قرار دارد و مراقب باشید یکی از وزرای دولت روحانی که در ستاد شما قرار دارد کاندیدای دیگری را طالبان خطاب می‌کند و به عبارت دیگر ۱۰ میلیون ایرانی را که به ایشان رای دادند اینگونه می‌بینند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها