|

رهبر انقلاب به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری هشدار داد/ ویدئو

توصیه‌ها و هشدارهای جدید رهبر انقلاب به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری برای رعایت اخلاق انتخاباتی منتشر شد.

رهبر انقلاب به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری هشدار داد/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، رسانه «KHAMENEI.IR» بخشی از بیانات رهبر انقلاب را به مناسبت ایام رقابت‌ کاندیداهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، با عنوان «آقایان نامزدهای محترم ریاست جمهوری!» منتشر کرده است.

آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر انقلاب گفت: «در این حرکت عظیمی که انجام می‌گیرد، در رقابت‌های پیش‌روی انتخاباتی بین نامزدها، اخلاق حاکم باشد؛ بدگویی کردن، تهمت زدن، لجن‌پراکنی کردن، کمکی به پیشرفت کارها نمی‌کند، به آبروی ملّی هم لطمه می‌زند. صحنه‌ی انتخابات صحنه‌ی عزّت و حماسه است، صحنه‌ی رقابت برای خدمت است، صحنه‌ی کش‌وواکش برای به دست آوردن قدرت نیست. برادرانی که وارد میدان مبارزه‌ی انتخاباتی و رقابت انتخاباتی می‌شوند، این را به عنوان یک وظیفه بدانند؛ آنها به وظیفه‌شان عمل کنند.» 

آیت‌الله خامنه‌ای در بیاناتی خطاب به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گفت فرمودند: «صحنه‌ی انتخابات صحنه‌ی عزّت و حماسه است، صحنه‌ی رقابت برای خدمت است، صحنه‌ی کش‌ و واکش برای به دست آوردن قدرت نیست. برادرانی که وارد میدان مبارزه‌ی انتخاباتی و رقابت انتخاباتی می‌شوند، این را به عنوان یک وظیفه بدانند؛ آنها به وظیفه‌شان عمل کنند.»

بر این اساس، رسانه KHAMENEI.IR ویدیویی کوتاه با عنوان «آقایان نامزدهای محترم ریاست جمهوری!» را منتشر کرده که شامل توصیه‌ها و هشدارهای رهبر انقلاب به کاندیداهای انتخابات برای رعایت اخلاق انتخاباتی است که در ادامه، می‌توانید مشاهده کنید:

منبع: پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها