|

علی مطهری:

آقای جلیلی! جوانمرد باشید!

«علی مطهری» با انتشار یک پیام، از «سعید جلیلی» خواست که صداقت داشته باشد و نوشت: جلیلی با جوانمردی و صداقت، صریحا اعلام کند رشد اقتصادی چقدر بوده است.»

آقای جلیلی! جوانمرد باشید!

به گزارش شبکه شرق، «علی مطهری» به اظهارات و ادعاهای «سعید جلیلی» در خصوص مقایسه وضعیت اقتصاد ایران در دوران ریاست جمهوری «حسن روحانی» و «ابراهیم رئیسی» و ارائه آمارهای غیرواقعی در این خصوص، واکنش نشان داد.

«علی مطهری» نماینده ادوار مجلس در واکنش به اظهارات و ادعاهای «سعید جلیلی» در خصوص مقایسه وضعیت اقتصادی ایران در دوران ریاست جمهوری «حسن روحانی» و «ابراهیم رئیسی» و ارائه آمارهای غیرواقعی در این خصوص، با انتشار یک پیام، از «سعید جلیلی» کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری، خواست که در بیان رشد اقتصادی دولت حسن روحانی، صداقت داشته باشد.

«علی مطهری» نماینده ادوار مجلس با انتشار یک پیام در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) خطاب به «سعید جلیلی» نوشت: «از آقای جلیلی انتظار می‌رود که با جوانمردی و صداقت، صریحا، اعلام کند در فاصله اجرای برجام تا زمان خروج ترامپ، رشد اقتصادی چقدر بوده است.»

«علی مطهری» نماینده ادوار مجلس در این توئیت در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

«از آقای جلیلی انتظار می‌رود هنگام بیان میزان رشد اقتصادی دوره هشت‌ساله روحانی، همه را یک‌کاسه هفت دهم اعلام نکند. با جوانمردی و صداقت، صریحا اعلام کند، در فاصله اجرای برجام تا زمان خروج ترامپ، رشد اقتصادی چقدر بوده است.

همه می‌دانند هم رشد اقتصادی افزایش یافت و هم تورم تک رقمی شد.»

علی مطهری و سعید جلیلی

منبع: انتخاب
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها