|

پیام جدید «سید حسن خمینی» درباره مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ عکس

پیام جدید «سید حسن خمینی» درباره مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری منتشر شد.

پیام جدید «سید حسن خمینی» درباره مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳/ عکس

به گزارش شبکه شرق، سیدحسن خمینی، با صدور یک پیام، خطاب به ملت ایران در آستانه مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری گفت: «صمیمانه به شما و به‌خصوص خیل کثیری که در انتخابات دور اول شرکت نکردند، می‌گویم که رای ندادن، راهبرد مطلوبی برای حل مشکلات جاری کشور نیست و چه بسا، می‌تواند گره‌های فعلی را بیشتر و پیچیده‌تر کند.»

«سید حسن خمینی» یادگار امام و تولیت حرم امام خمینی(ره)، در آستانه برگزاری مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، که فردا «جمعه، ۱۵ تیر ۱۴۰۳» برگزار خواهد شد، در پیامی خطاب به ملت ایران، مردم را به حضور پای صندوق‌های رای و شرکت در مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

«سید حسن خمینی» یادگار امام و تولیت حرم امام خمینی(ره)، در این پیام، خطاب به ملت ایران گفت: «از یکایک شما عزیزان می‌خواهم با احساس مسئولیت، نسبت به آینده خود بی‌تفاوت نباشید و با یک انتخاب مسئولانه، راه را برای تحقق عدالت و هم‌گرایی ملی و دوری از افراط، هموار کنید. 

چه کسی می‌خواهد من و تو ما نشویم

خانه‌اش ویران باد. 

من اگر ما نشویم، تنهایم. 

تو اگر ما نشوی، خویشتنی».

سید حسن خمینی انتخابات ریاست جمهوری

متن کامل پیام «سید حسن خمینی» تولیت حرم امام خمینی، در آستانه مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری، به شرح زیر است:

«بسمه تعالی

هم‌وطنان عزیز، مردم شریف ایران!

اینک در آستانه دور دوم انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، مهم‌ترین مساله، حضور همه ما به ویژه جوانان در این صحنه حیاتی است؛ صحنه‌ای که می‌تواند برای دهه‌ها سرنوشت ما را تحت تاثیر قرار دهد. جمعه، علاوه بر حضور قاطع در انتخابات، می‌توان و باید با انتخاب درست راه را برای تحقق شعار فراموش شده امام (ره) فراهم کرد که می‌فرمود: «همه با هم».

صمیمانه به شما و به‌خصوص خیل کثیری که در انتخابات دور اول شرکت نکردند، می‌گویم که رای ندادن، راهبرد مطلوبی برای حل مشکلات جاری کشور نیست و چه بسا، می‌تواند گره‌های فعلی را بیشتر و پیچیده‌تر کند.

امیدوارم و از یکایک شما عزیزان می‌خواهم با احساس مسئولیت، نسبت به آینده خود بی‌تفاوت نباشید و با یک انتخاب مسئولان،ه راه را برای تحقق عدالت و هم‌گرایی ملی و دوری از افراط، هموار کنید. 

«چه کسی می‌خواهد من و تو ما نشویم

خانه‌اش ویران باد. 

من اگر ما نشویم، تنهایم. 

تو اگر ما نشوی، خویشتنی» 

سید حسن خمینی

۱۴ تیرماه ۱۴۰۳»

سید حسن خمینی انتخابات ریاست جمهوری

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها