|

اطلاعیه شماره ۱۱ ستاد انتخابات کشور

ستاد انتخابات وزارت کشور همزمان با شروع اخذ رأی در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، اطلاعیه‌هایی منتشر کرد که به شرح زیر هستند.

اطلاعیه شماره ۱۱ ستاد انتخابات کشور

به گزارش شبکه شرق، ستاد انتخابات وزارت کشور همزمان با شروع اخذ رأی اطلاعیه‌هایی منتشر کرد.

ستاد انتخابات وزارت کشور همزمان با شروع اخذ رأی در دومین مرحله انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، اطلاعیه‌هایی منتشر کرد که به شرح زیر هستند.

ستاد انتخابات کشور صبح جمعه با انتشار اطلاعیه شماره ۸ تاکید کرد: کلیه اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در محل شعبه و اطراف درب ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، متن اطلاعیه شماره ۸ ستاد انتخابات کشور به این شرح به اطلاع می رسد:

بسمه تعالی

در استای اجرای ماده «۷۲» قانون انتخابات ریاست جمهوری به اطلاع اعضای محترم شعب ثبت نام و اخذ رأی می رساند، کلیه اوراق و آثار تبلیغاتی متعلق به نامزدهای انتخاباتی به هیچ عنوان نباید در محل شعبه و اطراف درب ورودی و خروجی آن وجود داشته باشد.

لذا در صورت مشاهده لازم است به سرعت امحاء شود. همچنین اگر در طول زمان رأی گیری آثار تبلیغاتی از رأی دهندگان در شعبه باقی بماند، آنها را نیز امحاء نمایند.

 

کلیه شعب در سراسر کشور آماده اخذ رأی هستند

ستاد انتخابات با انتشار اطلاعیه شماره ۹ برای آگاهی هم میهنان اعلام کرد: کلیه شعب ثبت نام و اخذ رأی در سراسر کشور از ساعت ۸:۰۰ صبح آماده اخذ رأی از تمامی واجدین شرایط (متولدین ۱۳۸۵/۴/۱۵ و قبل از آن)می باشند.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، متن اطلاعیه به شرح است:

بسمه تعالی

نظر به آغاز فرایند اخذ رأی مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری به آگاهی هم میهنان عزیز می رساند، کلیه شعب ثبت نام و اخذ رأی در سراسر کشور از ساعت ۸:۰۰ صبح آماده اخذ رأی از تمامی واجدین شرایط (متولدین ۱۳۸۵/۴/۱۵ و قبل از آن)می باشند .

یادآور می گردد، همراه داشتن اصل شناسنامه یا کارت ملی هوشمند برای رای دهندگان الزامی است.

 

غیر از کارت ملی و شناسنامه هیچ مدرکی قابل قبول نیست

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۰ اعلام کرد، هیچ مدرکی غیر از اصل شناسنامه یا کارت ملی برای اخذ رای قابل قبول نیست.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، متن اطلاعیه ستاد انتخابات کشور که لحظاتی قبل انتشار یافت به این شرح است:

بسمه تعالی

به اطلاع کلیه هم میهنان گرامی و اعضای شعب اخذ رأی می رساند؛ اخذ رأی در کلیه شعب ثابت و سیار مرحله دوم انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری فقط با ارائه اصل شناسنامه یا کارت ملی توسط شخص رأی دهنده امکان پذیر می باشد و هیچ مدرک دیگری قابل قبول نیست.

همچنین، به منظور تسریع در احراز هویت رأی دهندگان، ارائه شماره ملی برای دارندگان شناسنامه های قدیمی، الزامی است.

یادآور می گردد، اخذ رای با کارت های ملی قدیمی همانند مرحله اول انتخابات مذکور امکان پذیر نمی باشد.

 

اطلاعیه‌هایی که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود به منزله دستور کتبی ستاد انتخابات کشور است

ستاد انتخابات کشور در اطلاعیه شماره ۱۱ به اطلاع اعضای شعب ثبت نام و اخذ رای سراسر کشور رساند، اطلاعیه‌هایی که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود به منزله دستور کتبی ستاد انتخابات کشور است و رعایت آن الزامی می باشد .

به گزارش مرکز اطلاع رسانی وزارت کشور، متن اطلاعیه به شرح زیر است:

بسمه تعالی

به آگاهی اعضای محترم شعب ثبت نام و اخذ رای سراسر کشور می رساند، حتماً در شعبه اخذ رأی یک دستگاه رادیو یا تلویزیون در دسترس داشته باشند و در تمام طول مدت اخذ رأی آن را روشن نگهدارند تا دستور العمل های فوری ستاد انتخابات کشور را که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران ابلاغ می گردد، مورد عمل قرار دهند.

اطلاعیه هایی که از طریق صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش می شود به منزله دستور کتبی ستاد انتخابات کشور است و رعایت آن الزامی می باشد .

ستاد انتخابات کشور

 

 

منبع: خبر آنلاین
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها