|

استاندار تهران:

روند حضور پای صندوق‌های رای نسبت به هفته گذشته ۲۰ درصد بیشتر است

استاندار تهران گفت: روند شتاب حضور پای صندوق رای در ساعت ۸ و نیم نسبت به هفته گذشته ۲۰ درصد بیشتر بوده است اگر این روند ثابت باشد مشارکت بیشتری نسبت به هفته گذشته خواهیم داشت.

 روند حضور پای صندوق‌های رای نسبت به هفته گذشته ۲۰ درصد بیشتر است

به گزارش شبکه شرق، فخاری گفت: از کل شعب استان تهران ۳۸۵۰ شعبه در شهر تهران داریم و اقدامات ایمنی و انتظامی در دستور کار است.

علیرضا فخاری، استاندار تهران در جمع خبرنگاران حاضر در استانداری گفت: دور دوم انتخابات ریاست جمهوری با همفکری و همگرایی همکارانی که در هفته گذشته برای انجام این کار در خدمت آنها بودیم امروز برگزار می شود تا از ۴ رکن راهبردی مدنظر رهبر انقلاب که شامل صیانت، نظارت، رقابت و سلامت در انتخابات است، بهره‌گیری کنیم.

وی بابیان اینکه در استان تهران ۶ هزار و ۶۹۶ صندوق اخذ رای داریم، گفت: همچنین ۴۹۲ شعبه سیار است که به مراکز بیمارستانی و مراکزی که مورد نیاز است می روند و همچنین ۷ هزار و ۱۰ نفر از نمایندگان نامزدها که معرفی شدند پای صندوق های رای هستند و به روند انتخابات نظارت دارند.

وی ادامه داد: روند شتاب حضور پای صندوق رای در ساعت ۸ و نیم نسبت به هفته گذشته ۲۰ درصد بیشتر بوده است اگر این روند ثابت باشد مشارکت بیشتری نسبت به هفته گذشته خواهیم داشت.

استاندار تهران گفت: از کل شعب استان تهران ۳۸۵۰ شعبه در شهر تهران داریم و اقدامات ایمنی و انتظامی در دستور کار است.

 

منبع: ایلنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها