|

محمد جواد ظریف:

هیچ ملاقاتی با رهبری نداشته‌ام و پیامی از ایشان دریافت نکرده‌ام

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه پیشین و مشاور مسعود پزشکیان نوشت: کوشش‌های این خدمتگزار ناچیز در چند هفته گذشته تنها به دلیل نگرانی از آینده ایران بوده و هیچ ملاقاتی با رهبری نداشته و پیامی از ایشان دریافت نکردم.

 هیچ ملاقاتی با رهبری نداشته‌ام و پیامی از ایشان دریافت نکرده‌ام

به گزارش شبکه شرق، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه پیشین و مشاور مسعود پزشکیان نوشت: اکنون که با حضور هوشمندانه شما پای صندوق‌های رای، دکتر پزشکیان رئیس‌جمهور منتخب همه ایرانیان شده است، زمان همدلی است و شستن دل از کدورت‌ها.

 افسوس که گروهی که با مشارکت مردم آرزوهایشان بر باد رفته، دست به ساختن دروغ‌هایی زده‌اند تا افسانه فرمایشی بودن انتخابات را دامن بزنند.

کوشش‌های این خدمتگزار ناچیز در چند هفته گذشته تنها به دلیل نگرانی از آینده ایران بوده و هیچ ملاقاتی با رهبری نداشته و پیامی از ایشان دریافت نکرده‌ام که البته روش ایشان هم هیچگاه ورود در این موضوعات نبوده است.

جناب دکتر حقانیان نیز این دروغ را تکذیب کرده‌اند.

 

ظریف

 

همچنین وحید حقانیان نیز دیدار ظریف با رهبری را تکذیب کرد و نوشت: هدف از این لجن پراکنی‌ها و انتشار اخبار کذب صرفا جنگ روانی است.

 
وی نوشت: «متاسفانه، مجددا خبری جعلی، مبنی بر دیدار دکتر ظریف با مقام رهبری و تاکیدات ایشان، به نقل از بنده منتشر کرده اند. هدف از این لجن پراکنی‌ها و انتشار اخبار کذب صرفا جنگ روانی است. چرا دروغ؟ مواضع اینجانب صرفأ از طریق همین حساب کاربری در شبکه اجتماعی X و یا رسانه‌های معتبر منتشر می‌شود.»

 

 

منبع: جماران
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها