|

جو بایدن:

هوش ذهنی من بسیار خوب است

بایدن تاکید کرد: «من پیر شدم. اما اول اینکه من فقط سه سال از ترامپ، بزرگ‌تر هستم و دوم اینکه، هوش ذهنی من بسیار خوب بوده است.

هوش ذهنی من بسیار خوب است

به گزارش شبکه شرق، جو بایدن ضمن تاکید بر اینکه هوش ذهنی خوبی دارد گفت: بیشتر از هر رئیس جمهور دیگری کار کرده است.

جو بایدن، رئیس‌جمهور ایالات متحده، به لستر هولت از شبکه «NBC» گفت که «هوش ذهنی او بسیار خوب بوده است».

بایدن اذعان کرد: «من پیر شدم. اما اول اینکه من فقط سه سال از ترامپ، بزرگ‌تر هستم و دوم اینکه، هوش ذهنی من بسیار خوب بوده است. او گفت بیش از هر رئیس‌جمهوری در مدت زمان طولانی سه سال و نیم کار کرده است و مایل است در این مورد قضاوت شود.»

هنگامی که هولت از بایدن پرسید در مورد مسائلی مانند ماندن در رقابت‌های ریاست جمهوری یا کناره گیری با چه کسی مشورت می‌کند، بایدن به طور خلاصه پاسخ داد «خودم» و افزود که «مدت زیادی است که این کار را انجام می‌دهد.»

بایدن از ونس به عنوان معاون ترامپ به دلیل حمایت از ثروتمندان انتقاد کرد.

جو بایدن، روز دوشنبه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی ایکس، مخالفت خود را با انتخاب سناتور اوهایو «جی.دی ونس» به عنوان معاون «دونالد ترامپ» رقیب ریاست جمهوری اعلام کرد.

بایدن انتقاد کرد که اگرچه به نظر می‌رسد هر دو رهبر از طبقات کارگر حمایت می‌کنند، اما در واقع به دنبال حمایت از ثروتمندترین‌ها هستند.

او گفت: «این در مورد جیو دی ونس است. او صحبت‌های بی‌نظیری درباره افراد شاغل دارد. اما اکنون، او و ترامپ می‌خواهند مالیات خانواده‌های طبقه متوسط ​​را افزایش دهند و در عین حال بر کاهش مالیات بیشتر برای ثروتمندان تاکید کنند. خب، من قصد ندارم اجازه بدهم. »

بایدن ادعا می‌کند که با سرویس مخفی «احساس امنیت» می‌کند.

رئیس‌جمهور ایالات متحده، علیرغم تلاش اخیر برای ترور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق، به سرویس مخفی ابراز اطمینان کرد.

بایدن، با این حال، بر نیاز به تحقیقات کامل در مورد اقدامات آنها در طول حادثه، با تاکید بر پاسخگویی و پروتکل‌های مناسب تاکید کرد.

اظهارات او پس از آن بیان شد که کیمبرلی چیتل، مدیر سرویس مخفی، تصمیم خود را مبنی بر عدم استعفا پس از این رویداد تایید کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها