|

ماجرای خبرساز لغو مناظره سعید جلیلی و علیرضا زاکانی چیست؟/ عکس

«سعید جلیلی» و «علیرضا زاکانی» از حضور در مناظره در تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران (UTV) منصرف شدند.

ماجرای خبرساز لغو مناظره سعید جلیلی و علیرضا زاکانی چیست؟/ عکس

به گزارش شبکه شرق، «سعید جلیلی» و «علیرضا زاکانی» از حضور در مناظره با «بیژن زنگنه» خودداری کردند؛ دانشگاه تهران از امتناع زاکانی و جلیلی از مناظره با زنگنه در تلویزیون اینترنتی (UTV) خبر داد.

توئیتر شبکه دانشگاه تهران اعلام کرد که«سعید جلیلی» و «علیرضا زاکانی» از حضور در مناظره با «بیژن زنگنه»  وزیر سابق نفت، در تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران (UTV)، درباره موضوع «کرسنت» خودداری کردند.

توئیتر شبکه دانشگاه تهران اعلام کرد که جلیلی و زاکانی از حضور در مناظره با زنگنه در تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران (UTV) درباره موضوع «کرسنت» خودداری کردند.

شبکه دانشگاه تهران در شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) نوشت: «جلیلی و زاکانی از حضور در مناظره با زنگنه در تلویزیون اینترنتی دانشگاه تهران (UTV) درباره موضوع «کرسنت» خودداری کردند.یزدانی، مجری برنامه «بی درنگ»، قرار بود این مناظره را برای پاسخگویی به سوالات دانشگاهیان برگزار کند.»

گفتنی است، «بیژن زنگنه» وزیر سابق نفت، تاکنون بارها از «سعید جلیلی» خواسته است تا در مناظره‌ای با او در خصوص کرسنت شرکت کند که هر بار جلیلی از این مناظره سر باز زده است..

درخواست و اصرار زنگنه برای انجام این مناظره بعد از اتهاماتی که جلیلی در مناظرات انتخاباتی با اشاره به موضوع «کرسنت» به دولت قبل زد، مطرح شد؛ جلیلی اما گویا همان‌قدر که در بیان اتهامات اصرار دارد، در مناظره نکردن هم پافشاری می‌کند!

مناظره سعید جلیلی و علیرضا زاکانی با بیژن زنگنه

 

منبع: تابناک
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها