|

وزیر کشور: ترور «اسماعیل هنیه» از سوی فرزندان مقاومت بی‌پاسخ نمی‌ماند

وزیر کشور در پیامی به مناسبت شهادت «اسماعیل هنیه»،آورده است: شهید اسماعیل هنیه از سرداران آزادیخواه جبهه مقاومت بود که راه و رسمش تا ابد سرمشق مجاهدان اسلام خواهد بود.

وزیر کشور: ترور «اسماعیل هنیه» از سوی فرزندان مقاومت بی‌پاسخ نمی‌ماند

به گزارش شبکه شرق، وزیر کشور گفت: بی‌شک ترور شهید «اسماعیل هنیه» از سوی فرزندان راه مقاومت بی‌پاسخ نخواهد ماند و پیروز قطعی این میدان بنا بر وعده خداوند مجاهدان راه حق خواهند بود.

احمد وحیدی در پیامی به مناسبت شهادت «اسماعیل هنیه»،آورده است: شهید اسماعیل هنیه از سرداران آزادیخواه جبهه مقاومت بود که راه و رسمش تا ابد سرمشق مجاهدان اسلام خواهد بود.

وی تاکید کرد: رژیم جنایتکار صهیونیستی و حامیان آن تصور می‌کنند با اقدامات تروریستی جبهه مقاومت تضعیف می‌شود، غافل از آنکه شهادت هریک از فرزندان راه مقاومت، مسیر حق طلبان و مظلومان جهان را در راه رسیدن به هدف اصلی یعنی آزادی قدس شریف و ملت فلسطین و نابودی رژیم صهیون هموارتر خواهد کرد.

وزیر کشور بیان کرد: بی‌شک ترور شهید هنیه از سوی فرزندان راه مقاومت بی‌پاسخ نخواهد ماند و پیروز قطعی این میدان بنا بر وعده خداوند مجاهدان راه حق خواهند بود.

وحیدی در پایان پیام خود نوشت: اینجانب شهادت فرزند برومند راه مقاومت آقای اسماعیل هنیه را به ملت مظلوم فلسطین و تمامی حق طلبان ومظلومان جهان تسلیت می گویم و بی تردید رژیم صهیونیستی با این اقدامات تروریستی و جنایتکارانه، خود را به سقوط نهایی نزدیکتر نموده و هلاکت قطعی و نفرت عمومی جهانیان را علیه خود بیشتر می‌کند.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها