|

ظریف، رئیس شورای راهبری دولت چهاردهم

محکومیت ترور شهید بزرگوار اسماعیل هنیه

رئیس شورای راهبری دولت چهاردهم نوشت: در حالی‌که جهان در سکوت نظاره گر نسل کشی اسرائیل و اقدامات مکرر تروریستی و تجاوزگرانه آن رژیم است، نتانیاهو منطقه و جهان را به سوی پرتگاه فاجعه پیش می برد، درست در روز تحلیف رئیس جمهور پزشکیان، که مردم ایران، منطقه و جهان را به صلح و آرامش و همدلی فرا می‌خواند.

محکومیت ترور شهید بزرگوار اسماعیل هنیه

به گزارش شبکه شرق، رئیس شورای راهبری دولت چهاردهم نوشت: شهید اسماعیل هنیه قهرمان خستگی ناپذیر آزادی مردم فلسطین از اشغال اسرائیل بود. ترور ناجوانمردانه میهمان ما، عزم ایران را برای دفاع از خود و حمایت از عزم مردم فلسطین برای مبارزه برای آزادیشان دوچندان خواهد کرد.

 محمدجواد ظریف، رئیس شورای راهبری دولت چهاردهم ضمن واکنش به شهادت اسماعیل هنیه با انتشار مطلبی تحت عنوان «محکومیت ترور شهید بزرگوار اسماعیل هنیه» در شبکه اجتماعی ایکس نوشت:

در حالی‌که جهان در سکوت نظاره گر نسل کشی اسرائیل و اقدامات مکرر تروریستی و ​​تجاوزگرانه آن رژیم است، نتانیاهو منطقه و جهان را به سوی پرتگاه فاجعه پیش می برد، درست در روز تحلیف رئیس جمهور پزشکیان، که مردم ایران، منطقه و جهان را به صلح و آرامش و همدلی فرا می‌خواند.

ایالات متحده و اتحادیه اروپا باید تا کنون متوجه شده باشند که بقای نتانیاهو در گرو کشتار،  تخریب و  هرج و مرج است.

شهید اسماعیل هنیه قهرمان خستگی ناپذیر آزادی مردم فلسطین از اشغال اسرائیل بود. ترور ناجوانمردانه میهمان ما، عزم ایران را برای دفاع از خود و حمایت از عزم مردم فلسطین برای مبارزه برای آزادیشان دوچندان خواهد کرد.

جهان نباید اجازه دهد که اهداف ویرانگر نتانیاهو محقق شود.

ظریف

 

منبع: خبر آنلاین
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها