|

پیام هشدارآمیز بایدن به ایران درباره حمله به اسرائیل/ ویدئو

«جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا، هشدار تک‌کلمه‌ای خود خطاب به ایران درباره حمله به اسرائیل را تکرار کرد.

پیام هشدارآمیز بایدن به ایران درباره حمله به اسرائیل/ ویدئو

به گزارش شبکه شرق، رئیس‌جمهور آمریکا، درباره ایران صحبت کرد؛ «جو بایدن» در پاسخ به فریاد‌های خبرنگاران، هشدار تک‌کلمه‌ای خود خطاب به ایران درباره حمله به اسرائیل را تکرار کرد.

«جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا که یک روز قبل از عملیات وعده صادق و حمله موشکی و پهپادی سپاه پاسداران ایران به اسرائیل، خواستار تلافی نکردن حمله اسرائیل به کنسولگری تهران در دمشق شده بود، حالا می‌گوید که ایران به ترور اسماعیل هنیه را پاسخ ندهد.

 «این کار را نکن»؛ جو بایدن این جواب را به سوال خبرنگاران داد که پرسیدند «پیام او برای ایران درباره اسرائیل چیست».

فیلمی در شبکه‌های مجازی در حال دست به دست شدن است که در رئیس‌جمهور آمریکا؛ هنگام خروج از کلیسا و سوار شدن به خودروی حامل خود، درباره ایران حرف می‌زند.

به گزارش رسانه‌های اسرائیل از قبیل «تایمز اسرائیل» و روزنامه «جروزالم پست»، بایدن در پاسخ به فریادهای خبرنگاران، هشدار تک‌کلمه‌ای خود خطاب به ایران درباره حمله به اسرائیل را تکرار کرد.

بایدن در تاریخ «۲۴ فروردین ماه» سال جاری (یک روز قبل از عملیات وعده صادق ایران علیه اسرائیل) خطاب به ایران گفته بود که «(به اسرائیل حمله) نکن».

به رغم این اظهارنظر، جمهوری اسلامی ایران به تلافی حمله تل‌آویو به کنسولگری تهران در دمشق، با صدها پهپاد و موشک، اسرائیل را هدف قرار داد.

با گذشت حدود چهار ماه از این حمله، خبرنگاران از رئیس‌جمهور آمریکا درباره احتمال پاسخ گفتن ایران به ترور «اسماعیل هنیه» در تهران سوال کردند و پرسیدند: «آقای رئیس‌جمهور پیام شما به ایران چیست؟»؛ بایدن گفت که «نکن».

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها