|

روسیه: به حملات اوکراین پاسخ سختی می‌دهیم

سخنگوی وزارت خارجه روسیه اعلام کرد: حملات موشکی و پهپادی اوکراین به مناطق روسیه در روزهای اخیر با هدف تخریب و نابودی زیرساخت‌های غیرنظامیان انجام شد و علنا ماهیت تروریستی داشت.

روسیه: به حملات اوکراین پاسخ سختی می‌دهیم

به گزارش شبکه شرق، سخنگوی وزارت خارجه روسیه، حملات اوکراین به مناطقی از کشورش را محکوم کرد و گفت که روسیه پاسخ سختی خواهد داد.

اوکراین هفته گذشته به «کورسک» روسیه حملات گسترده‌ای را انجام داد و بسیاری از تحلیلگران نظامی با اشاره به وضعیت ضعیف و کمبود نیروهای ارتش اوکراین، معتقدند که این اقدام برای کی‌یف بهای سنگینی در پی خواهد داشت.

خبرگزاری اسپوتنیک به نقل از «ماریا زاخارووا» سخنگوی وزات امور خارجه روسیه گزارش کرد: «ما این اقدامات تروریستی وحشیانه را شدیدا محکوم می‌کنیم. شک نداریم که عاملان و طراحان این جنایات و هم‌چنین حامیان خارجی آن پاسخگو خواهند شد.»

وی افزود: «حملات موشکی و پهپادی اوکراین به مناطق روسیه در روزهای اخیر با هدف تخریب و نابودی زیرساخت‌های غیرنظامیان انجام شد و علنا ماهیت تروریستی داشت. رژیم کی‌یف با هدف رعب و وحشت غیرنظامیان روسیه این حملات تروریستی را انجام می‌دهد.»

زاخارووا در ادامه ضمن آنکه از جامعه بین‌المللی خواست تا این حملات را محکوم کند، تاکید کرد: «پاسخ سخت نیروهای مسلح روسیه زیاد طول نخواهد کشید.»

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها