|

اعلام حمایت عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از احمد میدری

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دکتر میدری با توجه به دانش و تجربه کاری خود در وزارت تعاون، در مسوولیت وزارت قطعا موفق خواهد بود.

اعلام حمایت عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از احمد میدری

به گزارش شبکه شرق، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: دکتر میدری با توجه به دانش و تجربه کاری خود در وزارت تعاون، در مسوولیت وزارت قطعا موفق خواهد بود.

دانش جعفری گفت: بنده سالهاست با آقای دکتر میدری به عنوان همکار دانشگاهی همکاری داشته‌ام و میدری را دانشمند در حوزه عدالت و توسعه می‌دانم.

وی گفت: میدری یکی از انتخاب های خوب دکتر پزشکیان است.

دانش جعفری افزود: وزارت کار با طیف وسیعی از جامعه از جمله بازنشستگان، کارگران و تعاون گران سروکار دارد که این مجموعه با روحیه عدالت گرای میدری همخوانی دارد و شک ندارم دکتر میدری با توجه به دانش و تجربه خود،‌ قطعا در وزارت کار موفق خواهد بود.

وی اظهار داشت: توانمندی میدری فقط محدود به دانش نظری نیست بلکه او فردی با تجربه و عمل گراست که در وزارت تعاون کار کرده و چالش های این وزارتخانه را به خوبی می شناسد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام افزود: یکی از ویژگی‌های دکتر میدری شناخت او در حوزه توسعه منطقه‌ای است. دیدگاه‌های میدری در این حوزه بدون شک به محرومیت زدایی کمک موثری خواهد کرد همانطور که در نطق خود، آن را مورد توجه قرار دارد چرا که توسعه نامتوازن به بی‌عدالتی‌ها دامن می زند. او در این حوزه نظر دارد و دیدگاه‌های نظری و تجربه عملی او در این مسیر به موفقیت منجر می شود.

وی افزود: برداشت من از مباحث مطرح در مجلس این است که کلیات مجلس، موافق تمام کابینه است و برخی موارد مخالف، امری عادی است. همانطور که در مورد لوایح و طرح ها ، مطرح می‌شود.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نگاه کلی مجلس به دکتر میدری  را مثبت می دانم چرا که این موضوع را در گزارش کمیسیون های تخصصی مجلس در مورد وزیر پیشنهادی تعاون، کار و رفاه شاهد بودیم.

 

منبع: ایلنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها