|

بالا گرفتن اختلافات میان اصول‌گرایان و اعتراضات گسترده به پایداری‌ها؛ هشتگ «آن یک نفر» میان حزب‌اللهی‌ها فراگیر شد/ عکس

واکنش‌ها و انتقادات اصول‌گرایان از اقدامات و اظهارات «امیرحسین ثابتی» و برخی نمایندگان جبهه پایداری در جلسات بررسی وزرای پیشنهادی دولت «مسعود پزشکیان»، ادامه دارد.

بالا گرفتن اختلافات میان اصول‌گرایان و اعتراضات گسترده به پایداری‌ها؛ هشتگ «آن یک نفر» میان حزب‌اللهی‌ها فراگیر شد/ عکس

به گزارش شبکه شرق، به دنبال اقدامات و اظهارات «امیرحسین ثابتی» و برخی نمایندگان جبهه پایداری در جلسات بررسی وزرای پیشنهادی دولت «مسعود پزشکیان»، هشتگ «آن یک نفر» میان نیروهای اصول‌گرا فراگیر شده است.

کسی تصورش را نمی‌کرد در دنیایی که از عراق تا یمن، بسیاری از بچه‌های مقاومت آماده‌اند برای فرمان رهبری، جان بدهند، یک طیف در درون جریان حزب‌اللهی، طوری از بچه سال‌های پای منبرش، مزدور ساخته باشد که حالا در حال نشر این جملات باشند که: «رهبری حق دخالت در مجلس را ندارد، چون با مرام و اخلاق ایشان مخالف است.»

در پی سخنان برخی نمایندگان جبهه پایداری در جلسات بررسی وزرای پیشنهادی، هشتگ «آن یک نفر»، میان نیروهای اصول‌گرا فراگیر شده است.

که نمونه‌ای از تصویر و نیز یکی از متن‌های منتشرشده از سوی اصول‌گرایان را که فراگیر شده است، می‌بینید و می‌خوانید:

آن‌گونه که «عصرایران» روایت کرده است، برخی کاربران جبهه انقلاب در توئیتر، با هشتگ #آن_یک_نفر، با ابراز ارادت به رهبر انقلاب به نطق عجیب «امیرحسین ثابتی» واکنش نشان داده‌اند و کاربران بسیاری در فضای مجازی، بعد از این نطق، به قضاوت اینکه آیا رهبری حق دارد حرف بزند یا نه، پرداخته‌اند.

جبهه پایداری هشتگ آن یک نفر

این صرفا یک نمونه از واکنش‌هاست:

«کسی تصورش را نمی‌کرد در دنیایی که از عراق تا یمن، بسیاری از بچه‌های مقاومت آماده‌اند برای فرمان رهبری جان بدهند، یک طیف در درون جریان حزب‌اللهی طوری از بچه سال‌های پای منبرش مزدور ساخته باشد که حالا در حال نشر این جملات باشند که: رهبری حق دخالت در مجلس را ندارد، چون با مرام و اخلاق ایشان مخالف است.

علی خط قرمز است.

اگر خود را با او تنظیم نکنید، روزی که مالک اشتر در خیمه معاویه بود، وادارش می‌کنید برگردد.

بعد با حماقت شما ابوموسی نماینده علی می‌شود.

بعد شما علی را بابت حکمیت سرزنش می‌کنید.

جمله فوق از مطهری شهید است.

ای جبهه انقلاب

به عقلانیت برگرد.»

منبع: خبر آنلاین
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها