|

سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق هیئت دولت چهاردهم با امام

باید از مجلس تشکر کنیم که با رای خوب به کابینه یک گام دیگر در جهت وفاق ملی برداشتند

یادگار امام (ره) در تجدید میثاق هیئت دولت چهاردهم با حضرت امام خمینی(س) گفت: باید از مجلس تشکر کنیم که با رای خوب به کابینه یک گام دیگر در جهت وفاق ملی برداشتند.

باید از مجلس تشکر کنیم که با رای خوب به کابینه یک گام دیگر در جهت وفاق ملی برداشتند

به گزارش شبکه شرق، سید حسن خمینی در تجدید میثاق هیئت دولت چهاردهم با حضرت امام خمینی(س) گفت: باید از مجلس تشکر کنیم که با رای خوب به کابینه یک گام دیگر در جهت وفاق ملی برداشتند.

حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی در تجدید میثاق هیئت دولت چهاردهم با حضرت امام خمینی(س) گفت: باید از مجلس تشکر کنیم که با رای خوب به کابینه یک گام دیگر در جهت وفاق ملی برداشتند.
 

سید حسن خمینی: مولی‌الموحدین می فرماید مراقب باش عهدی نبندی که دچار ابهام باشد و هر جور بتوان آن را تفسیر کرد/ نباید وقتی عهد می بندی مصلحت سنجی کنی، نباید بگویی نشد و نگذاشتند!

سید حسن خمینی در مراسم تجدید میثاق هیئت دولت چهاردهم با حضرت امام خمینی(س) با اشاره به بیانات امام علی علیه السلام در نهج البلاغه گفت: حضرت می فرماید مراقب باش! یک جوری حرف نزنی که بعد نگویی من این طور نگفتم، شرط گذاشته بودم. آن طوری عهد ببند  که مردم بفهمد. بشریت در تاریخ فهمیده که اگر به عهدت عمل نکنی با سر زمین میخوری. عهدی که بستی نباید بر سر آن مصلحت سنجی کنی، نباید توجیه کنی، توجیه کردن سرآغاز سقوط است.

سید حسن خمینی در مورد پزشکیان: آن چیزی که مردم در این سه چهار ماه در سیمای رئیس جمهور محترم دیدند، صداقت و پایمردی بر عهد است.

 

منبع: جماران
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها