|

اجلاس سران بریکس با حضور «پزشکیان» در روسیه برگزار می‌شود

سرکنسول ایران در کازان در دیدار با دستیار رئیس جمهوری تاتارستان در خصوص هماهنگی‌های اجلاس سران بریکس که با حضور رئیس جمهور ایران برگزار می‌شود، تبادل نظر کرد.

اجلاس سران بریکس با حضور «پزشکیان» در روسیه برگزار می‌شود

به گزارش شبکه شرق، سرکنسول ایران در کازان در دیدار با دستیار رئیس جمهوری تاتارستان در خصوص هماهنگی‌های اجلاس سران بریکس که با حضور رئیس جمهور ایران برگزار می‌شود، تبادل نظر کرد.

میرزاخانی، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در کازان روسیه، در دیدار با "باکیروف گازینور"، دستیار رئیس جمهوری تاتارستان، در خصوص روابط دوجانبه و هماهنگی اجلاس سران بریکس به بحث و تبادل نظر پرداخت.

گفتنی است، شانزدهمین اجلاس سران بریکس از ۱ تا ۳ آبان ماه با حضور رئیس جمهور کشورمان و هیات همراه در شهر کازان روسیه برگزار خواهد شد.

پیشتر کاخ کرملین اعلام کرد که مسعود پزشکیان، رئیس جمهور ایران دعوت‌نامه‌ای از طرف روسیه برای شرکت در نشست رهبران گروه بریکس در کازان دریافت کرده است.

دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس‌جمهور روسیه تأیید کرد که مسعود پزشکیان دعوت‌نامه‌ای از سوی مسکو برای شرکت در نشست سران بریکس در کازان دریافت کرده است.

وی گفت: «از هم اکنون برای رئیس‌جمهور منتخب ایران دعوت‌نامه‌ای رسمی ارسال شده و امیدواریم آقای پزشکیان در این نشست شرکت کند. ما خوشحال خواهیم شد که او را ببینیم و رئیس‌جمهور ولادیمیر پوتین نیز در حال آماده‌سازی خود برای این ملاقات است.»

 

منبع: ایلنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها