|

سخنگوی حوثی‌های یمن درباره حمله موشکی به اسرائیل:

این آغاز کار است!

سخنگوی حوثی‌های یمن درباره حمله موشکی امروز به اسرائیل گفت: «این آغاز کار است».

این آغاز کار است!

به گزارش شبکه شرق، سخنگوی حوثی‌‌های یمن در واکنش به حمله موشکی امروز به اسرائیل گفت: «موشک‌ها بدون هیچ مانعی، وارد عمق اسرائیل می‌شوند.»

نصرالدین عامر، سخنگوی حوثی‌‌های یمن امروز «یکشنبه» با انتشار پیامی در حساب کاربری «ایکس» (توئیتر سابق) ضمن اشاره به حمله موشکی یمن به اسرائیل نوشت: «موشکی که از یمن شلیک شد، به اسرائیل اصابت کرد.»

عامر نوشت که سامانه‌های دفاعی اسرائیل در رهگیری پرتابه ناکام ماندند و افزود: «این آغاز کار است».

سخنگوی حوثی‌‌های یمن در پستی جداگانه تصریح کرد: عمق (اسرائیل) دشمن در واقع کاملاً در معرض دید نیرو‌های مسلح یمن قرار گرفته است، قبلا پهپاد‌ها و اکنون موشک‌ها، همه بدون هیچ مانعی وارد این اراضی می‌شوند.

«حزام الاسد» عضو دفتر سیاسی سخنگوی حوثی‌‌های یمن خطاب به اسرائیلی‌ها به زبان عبری اعلام کرد: «در پناهگاه‌های زیرزمینی باشید و یا خارج از آن، باید بعد از ظهر امروز با دقت به آنچه رهبر بزرگ ما (سید عبدالملک الحوثی) که حقیقت را می‌گوید و با صداقت عمل می‌کند، گوش فرا دهید.»

حوثی‌‌های یمن امروز با شلیک موشک بخش‌های مرکزی اسرائیل را هدف قرار دادند. این حمله موجب به صدا در مدن آژیر‌های هشدار شد. ارتش اسرائیل ضمن تایید این حمله موشکی گفت این موشک از یمن پرتاب شده و در منطقه‌ای باز برخورد کرده است.

اسرائیل  ادعا کرد که این حمله خسارتی در پی نداشته است، اما رسانه‌های عربی از زخمی شدن چند اسرائیلی هنگام فرار و رفتن به مخفیگاه خبر داده‌اند.

نیرو‌های ارتش یمن متعهد شده‌اند تا زمانی که اسرائیل حملات خود به غزه را متوقف نکند، علاوه بر حمله به اسرائیل، کشتی‌های اسرائیل یا کشتی‌های عازم اسرائیل را در دریای سرخ را هدف قرار می‌دهند. 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها