|

نتیجه یک نظرسنجی از هدف قرار دادن تأسیسات هسته‌ای ایران/ حمایت ۵۴ درصد اسرائیلی‌ها

یک این نظرسنجی نشان داد که کسانی که از هدف قرار دادن تأسیسات هسته‌ای ایران حمایت کردند، این هدف‌گیری را موفقیتی برای اسرائیل و دولت آن می‌دانستند.

نتیجه یک نظرسنجی از هدف قرار دادن تأسیسات هسته‌ای ایران/ حمایت ۵۴ درصد اسرائیلی‌ها

به گزارش شبکه شرق، نتایج یک نظرسنجی در اسرائیل نشان داد که ۵۴ درصد از اسرائیلی‌ها از هدف قرار دادن تأسیسات هسته‌ای ایران، به عنوان بخشی از پاسخ مورد انتظار اسرائیل به حمله ایران در ابتدای ماه جاری، حمایت می‌کنند.

وبگاه شبکه الجزیره نوشت: «این نظرسنجی نشان داد که کسانی که از هدف قرار دادن تأسیسات هسته‌ای ایران حمایت کردند، این هدف‌گیری را موفقیتی برای اسرائیل و دولت آن می‌دانستند».

نتایج این نظرسنجی که توسط شبکه ۱۴ اسرائیل، نزدیک به بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل انجام شد شامل ۴۷۲ اسرائیلی بالای ۱۸ سال بود که نشان داد که ۱۳ درصد معتقدند حمله به زیرساخت‌های نفت و گاز ایران بزرگترین موفقیت برای این رژیم خواهد بود.

این نظرسنجی در حالی انجام می‌شود که ایران پس از حمله حدود دو هفته پیش به اسرائیل در واکنش به ترور اسماعیل هنیه، رئیس سابق دفتر سیاسی حماس در تهران و ترور سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان در اواخر سپتامبر گذشته در حومه جنوبی بیروت در انتظار حمله احتمالی اسرائیل به خود است.

این در حالی است که یوآو گالانت، وزیر جنگ اسرائیل، گفت که پاسخ اسرائیل به حمله موشکی ایران «مرگبار، دقیق و غافلگیرکننده خواهد بود، به گونه‌ای که تهران تا لحظاتی نخواهد فهمید چه اتفاقی افتاده و چگونه اتفاق افتاده است».

 

منبع: شفقنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها