|

محمود حکیمی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد

محمود حکیمی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد.

محمود حکیمی در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری شد

به گزارش شبکه شرق، فاطمه رضایی، همسر محمود حکیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران (ایبنا)، از بستری شدن محمود حکیمی، نویسنده پیشکسوت تاریخ اسلام و تاریخ معاصر ایران، ادبیات دینی و کودک و نوجوان خبر داد و گفت: این نویسنده پیشکسوت به دلیل عفونت ریه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری است.

وی افزود: خانه‌نشینی در ایام کرونا سبب اذیت او شد و به تدریج به دلیل بیماری پارکینسون و لرزش شدید دست‌ها از نوشتن باز ماند. دوستان توصیه می‌کردند که از لپ‌تاپ استفاده کند اما علاقه‌ای به استفاده از این ابزار نداشت و دوست داشت با قلم بنویسد.

فاطمه رضایی بیان کرد: محمود حکیمی از شش ماه قبل در منزل بستری بود که از یک ماه قبل به سرماخوردگی مبتلا شد و هم‌اکنون به دلیل عفونت ریه در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان بستری و تحت مراقبت قرار دارد. از دوستان، خوانندگان و علاقه‌مندان به آثار او التماس دعا داریم.

«اشراف‌زاده قهرمان»، «سلحشوران علوی»، «تاریخ تمدن»، «نگاهی به تاریخ معاصر جهان»، «با پیشگامان آزادی»، «آموزش و پرورش خودکامگان» و… از جمله آثار محمود حکیمی است و بسیاری از نوجوانان و جوانان دهه‌های چهل و پنجاه با خواندن این کتاب‌ها با تاریخ اسلام و تاریخ معاصر ایران آشنا شدند و رشد کردند.

 

منبع: ایبنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها