|

شهرخودرو ۲ - استقلال ۲

تقسیم غنائم میان استقلال و شهرخودرو

بازی هیجان انگیز و جذاب شهرخودرو و استقلال با نتیجه مساوی دو بر دو به پایان رسید. هر دو تیم برای پیروزی در این بازی موقعیتهای متعددی را از دست دادند.

تقسیم غنائم میان استقلال و شهرخودرو

به گزارش "ورزش سه"، آبی های پایتخت بعد از دو برد ارزشمند و روحیه بخش مقابل پارس جنوبی و سپاهان دوباره به جایگاه دوم جدول رده بندی برگشتند و تلاش زیادی کردند تا این رتبه را حفظ کنند. آنها اما یک حریف سرسخت به نام شهرخودرو داشتند که خودش برای کسب سهمیه آسیایی می جنگد. از این رو شاهد یک بازی فوق العاده زیبا و جذاب بودیم که در نهایت با تساوی بدون گل به پایان رسید.

ناگفته نماند استقلالی ها برای سومین هفته متوالی صاحب ضربه پنالتی شدند. شیخ دیابانه همچون بازی‌ با سپاهان، پنالتی مقابل شهر خودرو را به گل تبدیل کرد تا با ۱۳ گل به تنهایی در صدر جدول گزنان بایستد.

در این بازی پربرخورد ابتدا در نیمه اول شهرخودرویی‌ها با ضربه دقیق حسین مهربان به گل رسیدند. گل آنها در نیمه دوم با ضربه ارسلان مطهری که به عنوان بازیکن تعویضی به جای زکی پور وارد زمین شده بود، پاسخ داده شد. سپس دیابانه آبی‌ها را با پنالتی پیش انداخت. چند دقیقه بعد خلعتبری با یک ضربه کاشته زیبا و دقیق شهرخودرو را از شکست نجات داد و ببا این نتیجه مساوی به امتیاز ۴۵ و رتبه موقت پنجم رساند. استقلال با این یک امتیازی که از زمین مشهد به دست آورد، ۴۹ امتیازی و در رتبه دوم ماندگار شد.

هر دو تیم هنوز امیدواری‌های خود را در کورس کسب سهمیه آسیا حفظ کرده اند. این میان امیدواری استقلالی‌ها بسیار بیشتر است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها