|

مدیرعامل استقلال: بازیکن حرفه‌ای با خودش قلیان می‌‌برد؟

سعادتمند، مدیرعامل استقلال بعد از حذف تیم استقلال از لیگ قهرمانان آسیا و بازگشت این تیم به ایرانگفتگوی مفصلی درباره استقلال و اوضاع اخیرش و حواشی این تیم با هواداران آبی انجام داده است.

مدیرعامل استقلال: بازیکن حرفه‌ای با خودش قلیان می‌‌برد؟

به گزارش ورزش سه، سعادتمند در بخشی از این گفتگو به سطح حرفه‌ای بازیکنان استقلال اشار می‌کند و از برخی از رفتارهای آنها در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌گوید.

او می گوید متاسفانه در سه چهار روزی که در دوحه قطر بودم موارد خوبی را مشاهده نکردم. از باشگاه حرفه ای بعید است که بازیکنش تا چهار صبح بیدار باشد. برای باشگاهی مثل استقلال خیلی بد است که بازیکنانش ساعت ۱۲:۳۰ - ۱ ظهر بازیکنانش صبحانه نخورده باشد. برای باشگاهی مثل استقلال بد است که بازیکنانش تا ساعت چهار صبح در فضای مجازی باشد.

برای باشگاه استقلال که چشم سی میلیون نفر به ساق بازیکنانش است، خیلی بد است که بازیکنانش قلیان همراهش ببرد. شک نکنید من با آن بازیکن برخورد خواهم کرد. ما باشگاه فرهنگی هستیم. کارگری که ماهیانه ۲ میلیون حقوق می‌گیرد و می‌آید گریه می‌کند تا تیمش ببرد نگاهش به ساق شماست، بعد شما صبح بیدارید و انتظار دارید به لحاظ فنی باشگاه را بالا ببرید؟

سعادتمند در این گفتگو به انواع و اقسام حواشی تیم استقلال از جام حذفی تا لیگ قهرمانان آسیا اشاره کرده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها