|

روز و ساعت بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن

جزئیات برگزاری بازی پرسپولیس در هفته نخست لیگ برتر فوتبال و روز و ساعت بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان اعلام شد.

روز و ساعت بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن

به گزارش شبکه شرق، روز و ساعت بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال ایران اعلام شد.

پرسپولیس در اولین دیدار از لیگ بیست و چهارم، به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود.

بیست و چهارمین دوره رقابت‌های لیگ برتر از فردا «پنج‌شنبه، ۲۵ مرداد ۱۴۰۳» شروع می‌شود که در اولین دیدار، پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی به مصاف ذوب‌آهن می‌رود.

این بازی در شرایطی قرار است از ساعت ۱۹.۳۰ دقیقه شروع شود که پرسپولیس به عنوان میزبان، نه در ورزشگاه آزادی و نه حتی در شهر تهران بازی می‌کند.

از آنجا که ورزشگاه آزادی در دست تعمیر است، پرسپولیس، ورزشگاه خانگی تیم آلومینیوم اراک را به عنوان میزبان در این دیدار معرفی کرده است.

بلیت‌فروشی بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن

جزئیات بلیت‌فروشی بازی پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان اعلام شد.

خرید بلیت نخستین بازی فصل تیم پرسپولیس در ۲۴ ساعت نخست، تنها برای دارندگان کارت هواداری این تیم امکان‌پذیر خواهد بود.

سرخپوشان ایران که خود را برای دفاع از عنوان قهرمانی، آماده شروع بازی‌های لیگ برتر کرده‌اند؛ روز پنج‌شنبه، در نخستین بازی رسمی فصل، از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه در اراک، میزبان تیم فوتبال ذوب‌آهن خواهند بود.

این رقابت بازی افتتاحیه لیگ بیست و چهارم نیز به حساب می‌آید و بلیت‌فروشی برای آن به صورت اینترنتی آغاز شده است. خرید این بلیت در ۲۴ ساعت نخست تنها برای دارندگان کارت هواداری پرسپولیس امکان‌پذیر خواهد بود.

بلیت‌فروشی بعد از این ۲۴ ساعت، برای عموم آزاد خواهد بود. بلیت‌های رو‌به‌روی جایگاه و جایگاه با تخفیف هواداری ۱۴۰ هزار تومان و قیمت بلیت پشت دروازه‌ها، ۷۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

منبع: خبر ورزشی
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها