|

توضیحات جدید درباره نحوه پیدا شدن بالگرد ابراهیم رئیسی/ گوشی یکی از سرنشینان روشن بود

وزیر ارتباطات درباره نحوه پیدا شدن بالگرد ابراهیم رئیسی و هیات همراه توضیحات جدیدی ارائه کرد.

توضیحات جدید درباره نحوه پیدا شدن بالگرد ابراهیم رئیسی/ گوشی یکی از سرنشینان روشن بود

به گزارش شبکه شرق، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره نحوه پیدا شدن بالگرد «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور از طریق موبایل یکی از سرنشینان توضیحاتی ارائه داد.

«عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در گفتگوی ویژه خبری با اشاره به سانحه بالگرد و شهادت «ابراهیم رئیسی» رئیس‌جمهور و هیات همراه گفت: گوشی یکی از سرنشینان بالگرد رئیس‌جمهور تا ساعت هفت و هشت شب روشن بود و توانستیم با استفاده از آنتن‌دهی آن، اطلاعات خوب و دقیق‌تری از محدوده بگیریم و در اختیار گروه‌های امدادی و تیم‌های پهپادی کشور ترکیه که قبلاً با هماهنگی مجوز دریافت کرده بودند، قرار دهیم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: آنها این اطلاعات را دریافت کردند و بیشتر مکان‌هایی که مورد پایش قرار دادند را ما اطلاعاتش را در اختیارشان قرار داده بودیم.

وزیر ارتباطات در ادامه در خصوص رئیس جمهور نیز افزود: یکی از ویژگی‌های رئیسی، ولایت‌پذیری ایشان بود؛ سعی داشتند همه عوامل رهبری را اجرا کنند و برای آن برنامه‌ریزی می‌کردند.

وزیر ارتباطات تاکید کرد: هر دستوری رهبری می‌دادند، می‌گفتند باید اجرایی شود و معتقد بودند همه آنها را ما باید اجرایی کنیم.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها