|

زمان مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری/ ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری با موفقیت انجام شد

وزیر کشور در خصوص ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری و زمان مرحله دوم احتمالی انتخابات ریاست جمهوری توضیحاتی ارائه کرد.

زمان مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری/ ثبت‌نام کاندیداهای ریاست جمهوری با موفقیت انجام شد

به گزارش شبکه شرق، وزیر کشور گفت: مرحله ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به خوبی انجام شد؛ سایر مراحل نیز در مهلت قانونی مشخص‌شده، انجام خواهد شد.

«احمد وحیدی» وزیر کشور در حاشیه جلسه امروز «چهارشنبه، ۱۶ خرداد ۱۴۰۳» هیات دولت در جمع خبرنگاران، گفت: در خصوص انتخابات با توجه به اینکه فرصت بسیار کم است و کارها باید با سرعت بیشتر انجام شود، الحمدلله زمینه‌های لازم فراهم است و مرحله ثبت‌نام از کاندیدای ریاست جمهوری نیز بخوبی انجام گرفت.

وزیر کشور افزود: سایر مراحل انتخابات نیز انجام می‌شود و در مهلت ۵۰ روزه‌ای که قانون پیش‌بینی کرده است، انتخابات ریاست جمهوری را برگزار خواهیم کرد.

وحیدی تاکید کرد: هیچ مشکلی برای ثبت‌نام‌ها نداشتیم و کسانی را که شرایط ثبت‌نام طبق قانون نداشتند، نتوانستیم ثبت‌نام کنیم، ولی ثبت‌نام با دقت کامل انجام شد؛ کسانی که شرایط اولیه را داشتند، ثبت‌نام شدند؛ مراحل بعدی نیز در شورای نگهبان انجام می‌شود.

۱۵ تیر؛ زمان مرحله دوم احتمالی انتخابات ریاست جمهوری

وزیر کشور همچنین گفت: هشتم تیر ۱۴۰۳، پایان فرآیند برگزاری انتخابات ریاست جمهوری است. اگر به هر دلیل نتیجه انتخابات در مرحله اول انتخابات روشن نشود، مرحله دوم انتخابات، یک هفته، بعد در تاریخ ۱۵ تیر ماه برگزار می‌شود.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها