|
نویسنده: رضا فتوح

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان خبرداد:

عزم راسخ هلدینگ پترپالایش برای احداث 48مدرسه در مناطق محروم استان اصفهان

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان گفت: این هلدینگ 48 مدرسه در مناطق محروم استان اصفهان می سازد.

عزم راسخ هلدینگ پترپالایش برای احداث 48مدرسه در مناطق محروم استان اصفهان

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، در آئین برگزاری نخستین جشن گلریزان نهضت مدرسه سازی که به میزبانی هلدینگ پتروپالایش اصفهان ۲۹ خرداد ماه در شهرک شهید محمد منتظری برگزار شد گفت: ما قصد داشتیم ۲۵ مدرسه به تعداد شهدای پالایشگاه اصفهان و شهدای گمنام در مناطق مختلف استان اصفهان احداث نمایم اما خوشبختانه با استقبال خوبی که از این مراسم انجام شد هلدینگ پتروپالایش اصفهان متعهد شد که ۴۸ مدرسه در مناطق مختلف استان اصفهان بسازد.

به گزارش خبرنگار واحد رسانه روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، محمد ده بیدیان ادامه داد: هدف از برگزاری جشن گلریزان مدرسه سازی توسط هلدینگ پترو پالایش اصفهان این است که بتوانیم در مناطق محرومی که به هر علت دانش آموزان از وجود مدرسه بی بهره هستند گام مهمی برای رفع این نقصان برداریم .

معاون سرمایه انسانی و توسعه مدیریت و مدیر روابط عمومی و بین الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان افزود: مقرر گردید که ۵ باب مدرسه توسط هلدینگ پتروپالایش اصفهان درمناطق محروم ساخته شود، همچنین ۵ باب مدرسه نیز توسط کارکنان این شرکت دراستان اصفهان ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه دراین مراسم تفاهم نامه هلدینگ پتروپالایش اصفهان در راستای انجام مسئولیت های اجتماعی با اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان نیز به امضاء رسید تاکید کرد: در پایان این آئین طی مراسم قرعه کشی اسامی پدران شهید کارکنان شاغل در پالایشگاه اصفهان برای نامگذاری  این مدارس انتخاب شد .

ده بیدیان ، با اشاره به اینکه شعار جشن گلریزان مدرسه سازی توسط هلدینگ پتروپالایش اصفهان همه با هم برای مدرسه‌سازی  است تاکید کرد:ساخت مدرسه در مناطق محروم و آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد و گام نهادن در دیگر بخش هایی که نیاز جامعه بوده و به مسئولیت های اجتماعی این شرکت بر می گردد همواره مورد حمایت  و تاکید مدیر عامل محترم پالایشگاه و اعضای هیات مدیره فهیم این شرکت بوده است و ما قصد داریم در راستای رفع محرومیت و کمک به اقشار مختلف جامعه گام های مثبت دیگری برداریم .

وی خبرداد: دراین مراسم همچنین مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان و همسر مکرمه ایشان تعهد ساخت یک باب مدرسه درمناطق محروم استان اصفهان را برعهده گرفتند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها