|
نویسنده: فاطمه شفیعی

مدیرعامل شرکت آبفای استان اصفهان:

شبکه جمع آوری ، خطوط انتقال وایستگاه پمپاژ فاضلاب جنوب شرق اصفهان به بهره برداری رسید

شبکه جمع آوری ، خطوط انتقال وایستگاه پمپاژ فاضلاب جنوب شرق اصفهان با ارزش سرمایه‌گذاری ۳۰۰۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید

شبکه جمع آوری ، خطوط انتقال وایستگاه پمپاژ فاضلاب جنوب شرق اصفهان به بهره برداری رسید

در مراسمی با حضور نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ، فرماندار اصفهان ، مدیر عامل آبفای استان  و جمعی از مسئولان شهر اصفهان ایستگاه پمپاژ فاضلاب جنوب شرق به بهره برداری رسید.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در این مراسم با بیان این که این پروژه به عنوان مطالبه اصلی مردم منطقه جنوب شرق شهر در ایام فرخنده دهه ولایت و امامت و در آستانه عید سعید غدیر خم به بهره برداری رسید، اظهار داشت: در دولت خدمتگذار سیزدهم پروژه‌هایی متوقف شده زیادی وجود داشت که سالیان سال از کلنگ زنی آن ها می گذشت و با همت رئیس جمهور شهید آیت الله رئیسی به سرانجام رسید که این نشان از همدلی بسیار خوب در مجموعه دولت بود.

مهران زینلیان با بیان این که امیدوارم افتتاح این پروژه‌ها ادامه دار باشد گفت: در دولت سیزدهم با تغییر رویکرد و تغییر نگاه با محوریت مردم مسیر خدمت به خوبی باز شد و امیدواریم این مسیر در دولت آینده نیز ادامه دار باشد.

مدیر عامل آبفای استان اصفهان نیز در این مراسم با بیان این که با بهره برداری از این پروژه مشکل دفع بهداشتی فاضلاب در محله های روشن دشت، زاینده رود، پینارت، کلمه خواران، زوان و جی شیر مرتفع خواهد شد، بیان کرد: جمعیت تحت پوشش این ایستگاه پمپاژ 100 هزار نفر است که 30 کیلومتر شبکه جمع آوری و کلکتور فاضلاب برای آن اجرا شده است.

حسین اکبریان با بیان این که این پروژه با ارزش سرمایه‌گذاری ای بالغ بر ۳۰۰۰میلیارد ریال به بهره برداری رسید گفت: در فاز نخست 4100 فقره انشعاب فاضلاب به متقضیان واگذار می شود که شهروندان این مناطق می‌توانند از طریق درگاه های ارتباطی شرکت نسبت به ثبت درخواست خود اقدام نمایند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها