|
نویسنده: رضا فتوح

در سه ماهه نخست سال 1403 صورت پذیرفت:

توزیع بیش از 5 میلیارد و 700 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان اصفهان

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از توزیع بیش از 5 میلیارد و 700 میلیون مترمکعب گاز طبیعی طی سه‌ماهه نخست سال جاری 1403 در استان خبر داد.

توزیع بیش از 5 میلیارد و 700 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان اصفهان

به گزارش روابط‌ عمومی شرکت گاز استان اصفهان، ابوالقاسم عسکری ،مدیرعامل این شرکت گفت:بیش از 5 میلیارد و 700 میلیون مترمکعب گاز طبیعی در استان اصفهان توزیع شده است.

عسکری اظهارکرد: گاز طبیعی یکی از ثروت‌های ملی بوده که درست مصرف‌کردن آن از اهمیت بالایی برخوردار است و طی سه ‌ماهه نخست سال جاری در بخش‌های مختلف استان بالغ بر 5 میلیارد و 700 میلیون مترمکعب گاز طبیعی توزیع شده است.

وی افزود: به منظور حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی و تحقق شعار سال بیش از 2 میلیارد و 700 میلیون مترمکعب گاز طبیعی توزیع شده است.

عسکری گفت: همچنین در بخش نیروگاهی نیز بیش از 1 میلیارد و 800 میلیون مترمکعب، در بخش خانگی بیش از 827 میلیون مترمکعب، بیش از 126 میلیون مترمکعب جایگاه های سوخت CNG و بیش از 114 میلیون و 900 هزار مترکعب در بخش های تجاری، عمومی، مذهبی، آموزش و پروش و رمز ارز توزیع گاز صورت پذیرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از تمامی مشترکین فهیم و بافرهنگ خواست نسبت به مدیریت مصرف خود کوشا باشند و با رعایت الگوی مصرف این شرکت را در تامین پایدار گاز طبیعی یاری نمایند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها