|
نویسنده: فاطمه شفیعی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان:

۸۰ درصد مددجویان کمیته امداد اصفهان از پوشش بیمه‌ سلامت برخوردارند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان گفت: حدود ۸۰ درصد جمعیت کمیته امداد اصفهان از پوشش بیمه‌های سلامت یا روستایی و مابقی از سایر بیمه‌های پایه بهره‌مند هستند.

۸۰ درصد مددجویان کمیته امداد اصفهان از پوشش بیمه‌ سلامت برخوردارند

کریم زارع ،مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان همزمان با سالروز تأسیس بیمه سلامت ایران و تصویب قانون بیمه همگانی با مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان دیدار و از همکاری و همراهی ایشان با بیماران تحت حمایت این نهاد قدردانی کرد.

زارع با ارائه گزارشی از جمعیت تحت حمایت و وضعیت بیمه جامعه هدف این نهاد، گفت: در حال حاضر بیش از ۱۲۲ هزار خانوار تحت حمایت این نهاد هستند که حدود ۸۰ درصد این جمعیت از پوشش بیمه‌های سلامت یا روستایی و مابقی از سایر بیمه‌های پایه بهره مند هستند.

وی با اشاره به حمایت ویژه از بیماران نیازمند مبتلا به ۱۰۷ بیماری خاص و صعب‌العلاج، افزود: در مدت ۶ ماهه اول سال جاری ۴ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان اسناد پزشکی این گروه از مددجویان، برای صندوق بیماران خاص و صعب‌العلاج ارسال شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان اصفهان با تاکید براینکه بیمه رایگان دهک‌های پایین درآمدی توسط سازمان بیمه سلامت ایران، اقدام ارزشمندی است، اظهارکرد: این سازمان با کاهش فرانشیزها در بسته نظام سلامت، کمک شایانی به پرداختی هزینه‌های درمان از جیب مردم در دهک‌های نخست به ویژه اقشار محروم که مددجویان کمیته امداد و بیماران صعب‌العلاج نیازمند هستند را کاهش داده که شایسته تقدیر است.

محمدحسین صفاری، مدیرکل بیمه سلامت استان اصفهان نیز در این دیدار با قدردانی از خدمات کمیته امداد، بیان کرد: رفع مشکلات احتمالی و بهتر اجرا شدن روند خدمت رسانی به جامعه هدف کمیته امداد با همکاری بیش از پیش دو اداره کل امکان پذیر است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها