|

آشنایی با هتل درویشی مشهد+ نحوه رزرو هتل برای اقامت در مشهد

شهر مشهد(راهنمای سفر به شهر مشهد) به عنوان یکی از شهرهای گردشگری در ایران، هتل‌های زیادی دارد که هتل درویشی یکی از بهترین آن‌ها می‌باشد. به جرئت می‌توان گفت یکی از زیباترین و لوکس‌ترین هتل‌هایی که در این شهر وجود دارد، هتل درویشی مشهد بوده و اقامت در آن می‌تواند لحظات بسیار خوشی را برای شما بسازد.

آشنایی با هتل درویشی مشهد+ نحوه رزرو هتل برای اقامت در مشهد

شهر مشهد(راهنمای سفر به شهر مشهد) به عنوان یکی از شهرهای گردشگری در ایران، هتل‌های زیادی دارد که هتل درویشی یکی از بهترین آن‌ها می‌باشد. به جرئت می‌توان گفت یکی از زیباترین و لوکس‌ترین هتل‌هایی که در این شهر وجود دارد، هتل درویشی مشهد بوده و اقامت در آن می‌تواند لحظات بسیار خوشی را برای شما بسازد.

به همین دلیل در این مطلب تصمیم داریم در رابطه با این هتل صحبت کرده و بخش‌های مختلف آن را به شما معرفی کنیم.

 

معرفی کلی هتل درویشی مشهد

یکی از جدیدترین هتل‌های مشهد، درویشی است که در سال 1390 کار خود را آغاز کرد. باید این را بدانید که این هتل به عنوان اولین هتل آتریوم در شرق کشور شناخته می‌شود.

امکاناتی که در هتل درویشی وجود دارد به قدری عالی است که نمی‌توانید نمونه آن را در هیچ هتل دیگری پیدا کنید. به همین دلیل زمانی که برای رزرو تور مشهد از تهران همسفرها اقدام می‌کنید، هتل درویشی را به عنوان اولین گزینه پیشنهادی مشاهده خواهید کرد.

این هتل 5 ستاره داشته و به صورت کلی دارای 223 واحد اقامتی است. باید این را بدانید که واحدهای اقامتی این هتل عادی نبوده و هر کدام ویژگی‌های منحصر به فرد خود را دارند. به همین دلیل قیمت ثابتی برای رزرو هتل درویشی وجود ندارد. این کاملا به انتخاب شما بستگی دارد.

این یکی از دلایل معروفیت این هتل است چرا که هر کدام از اتاق‌های آن با توجه به نامی که دارند، دکوراسیون و دیزاین متفاوتی داشته و در دسته بندی‌های مخصوص خود قرار می‌گیرند. این دسته بندی‌ها به شرح زیر است:

  • واحد اقامتی توئین اکونومی
  • واحد اقامتی دبل استاندارد
  • واحد اقامتی دوبلکس عرب TOP VIP
  • واحد اقامتی سینگل استاندارد
  • واحد اقامتی دوبلکس ایران باستان TOP VIP
  • واحد اقامتی سینگل اکونومی
  • اتاق آینده دونفره، سوئیت آمپریال دونفره
  • واحد اقامتی دوبلکس هند TOP VIP
  • واحد پنت‌هاوس اسپا TOP VIP
  • واحد اقامتی دوبلکس چین TOP VIP
  • واحد دوبلکس پرزیدنتال دونفره TOP VIP
  • واحد اقامتی دوبلکس مصر TOP VIP
  • واحد اقامتی پنت‌هاوس روم TOP VIP
  • دوبلکس ایران اسلام TOP VIP

در ادامه اطلاعات بیشتری در رابطه با هتل درویشی مشهد در اختیار شما خواهیم گذاشت.

معرفی کافی شاپ‌ها و رستوران‌های هتل درویشی مشهد

کیفیت غذا در رستوران‌های هتل درویشی مشهد به قدری بالا است که نمی‌توانید مانند آن را در هیچ کجای ایران پیدا کنید. البته شاید کمی قیمت غذاها در این هتل بالا باشد ولی مطمئن باشید بهترین طعم و مزه را دارد.

معرفی کافی شاپ‌ها و رستوران‌های هتل درویشی مشهد

به صورت کلی 4 رستوران با نام‌های رستوران فود فیروزه، رستوران آتریوم، رستوران روف گاردن هتل درویشی و سالن صبحانه ارغوان و 4 کافی شاپ با نام‌های کافی شاپ بیلیارد هتل درویشی مشهد، کافی شاپ اسپا، چای خانه سنتی برکه و کافی شاپ مرکزی در این هتل وجود دارد.

امکانات هتل درویشی مشهد

حالا نوبت به این رسیده است که با امکانات مختلف این هتل آشنا شوید:

سالن بدن سازی و ورزشی

هتل درویشی دارای بهترین و مجهزترین سالن ورزشی و بدن سازی در مشهد است. می‌توانید از استاندارد بودن تمامی دستگاه‌های موجود در این سالن اطمینان داشته و تمرینات خود را با خیال راحت انجام دهید.

مجموعه آبی هتل

مجموعه آبی این هتل هیچ نقص و کمبودی نداشته و نمی‌توانید کوچک‌ترین ایرادی به آن بگیرید. باید بدانید که این مجموعه آبی کاملا در خور یک هتل 5 ستاره بوده و از بخش‌های مختلفی تشکیل شده است.

همچنین باید این نکته را تذکر دهیم که شما به عنوان مهمان هتل درویشی مشهد می‌توانید از استخر، به صورت رایگان استفاده کنید ولی برای سایر بخش‌های مجموعه آبی، باید هزینه جداگانه‌ای را پرداخت نمایید.

حمام سنتی

اگر متولد دهه‌های 60 و 70 باشید حتما حمام‌های سنتی گذشته را به خوبی به یاد دارید. ورود به چنین حمامی می‌تواند خاطرات زیادی را برای شما زنده کند. همچنین افرادی که تا به حال در این فضا نبودند، می‌توانند آن را کاملا درک کنند.

حمام سنتی بسیار مجهزی در هتل درویشی وجود دارد که بسیاری از مسافرین از آن استقبال می‌کنند. همچنین مهمانان خارجی دوست دارند با استفاده از این حمام، تا حد زیادی با تاریخ ایران آشنا شوند.

سالن زیبایی

اگر در سفر خود به مشهد به سالن زیبایی نیاز پیدا کردید باید بدانید که در هتل درویشی مشهد دو سالن زیبایی (یکی مخصوص آقایان و دیگری مخصوص خانم‌ها)، وجود دارد که آرایشگرهای بسیار ماهری در آن‌ها مشغول به کار هستند.

ماساژ

یکی دیگر از بخش‌های بسیار پرطرفدار در هتل درویشی مشهد، سالن ماساژ است. این سالن دارای کابین‌های بسیار زیادی بوده و مسافرین می‌توانند به مدت 30 تا 90 دقیقه از انواع ماساژ (به انتخاب خودشان) استفاده کنند.

فیش اسپا

مزیت بعدی که قصد معرفی آن را داریم، فیش اسپا یا ماهی درمانی است. این روش درمانی می‌تواند به خوبی گردش خون شما را تنظیم کرده و با خواص درمانی دیگری که دارد، سلامت شما را تضمین نماید. به صورت کلی می‌توانید به مدت 15 دقیقه از این امکان استفاده کنید.

رودخانه سنگ

راه رفتن در رودخانه‌ای پر از سنگ می‌تواند باعث کاهش استرس و اضطراب شده و احساس شادی و خشنودی را برای شما به وجود آورد. خبر خوش این است که در هتل درویشی، رودخانه سنگ بسیار جذابی وجود دارد که باعث ایجاد این حس در شما خواهد شد.

تالارهای هتل

سه تالار (دیپلمات، آیینه و اتاق جلسات) در هتل درویشی وجود دارد که فوق العاده زیبا بوده و با به روزترین متدهای روز طراحی دکوراسیون، تزئین شده است.

شهربازی

نهایتا باید به شهربازی هتل درویشی مشهد اشاره کنیم. دیگر نیازی نیست نگران اوقات فراغت فرزند خود در سفر باشید. شهربازی بسیار مجهز و سرپوشیده‌ای در این هتل وجود دارد که می‌تواند باعث شادی و نشاط در کودکان شود. می‌توانید از امنیت وسایل بازی این شهربازی نهایت اطمینان را داشته باشید.

راه‌های ارتباطی با هتل درویشی مشهد

آدرس : مشهد، خیابان امام رضا، بین امام رضا 24 و 26

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها