|

پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان به‌زودی/ صدور احکام رتبه‌بندی فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش گفت: پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که تا مرداد سال گذشته بازنشسته شده‌اند، تا پایان تیر یا مرداد پرداخت می‌شود.

پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان به‌زودی/ صدور احکام رتبه‌بندی فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲

به گزارش شبکه شرق، پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که تا مرداد سال گذشته بازنشسته شده‌اند، تا پایان تیر یا مرداد پرداخت می‌شود،

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه سعی می‌شود پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که تا مرداد سال گذشته بازنشسته شده‌اند، تا پایان تیر یا مرداد پرداخت می‌شود، در خصوص پرداخت معوقات کمک معیشت سرایداران نیز گفت: در تیرماه، معوقات فروردین، اردیبهشت و خرداد این کمک معیشتی تا دومیلیون تومان، پرداخت خواهد شد.

علی فرهادی ضمن بیان اینکه اضافه پرداخت حق التدریس اردیبهشت معلمان با حقوق خرداد پرداخت شده است افزود: پیش از این هفت تا هشت ماه حق التدریس معلمان با تاخیر پرداخت می‌شد.

به گفته وی حق التدریس ویژه نیروهای شاغل و بازنشسته است که به همراه فیش حقوقی آنها واریز می‌شود.

 

واریز حقوق فروردین ماه نیروهای خرید خدمات، به‌زودی

پرداخت پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که تا مرداد سال گذشته بازنشسته شده‌اند تا پایان تیر یا مرداد

فرهادی با اشاره به اینکه معوقات نیروهای خرید خدمات آموزشی نیز تا پایان اسفندماه تسویه شده است گفت: حقوق فروردین نیز به‌زودی واریز خواهد شد.

وی با بیان اینکه حق الزحمه امتحانات دی ماه ۱۴۰۲ نیز پرداخت شده است در خصوص پاداش پایان خدمت بازنشستگانی که فرودین تا مرداد سال ۱۴۰۲ بازنشسته شده‌اند، اظهار کرد که این پاداش تاکنون پرداخت نشده اما سعی می‌شود تیر یا مرداد امسال پرداخت شود و پس از آن پاداش پایان خدمت سایر بازنشستگانی که سال ۱۴۰۲ بازنشسته شده‌اند، پرداخت خواهد شد.

صدور احکام رتبه‌بندی فرهنگیان بازنشسته سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ به زودی

فرهادی ادامه داد: ۳۰ تا ۴۰ درصد احکام بازنشستگان سال ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۲ که در نظام رتبه بندی اعتراض کرده بودند و نیازمند اصلاح بود، باقی مانده که به زودی انجام خواهد شد.

 

پرداخت معوقه سه ماه ابتدایی کمک معیشت سرایداران تا پایان تیرماه

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره پرداخت نشدن دومیلیون تومان سرایدارن در احکامشان هم گفت: حقوق سرایداران مبتنی بر قانون پرداخت شده است و چون حقوق این قشر زحمتکش کافی نیست، با سازمان برنامه و بودجه هماهنگ شده تا مبلغی تحت عنوان کمک حقوقی یا کمک معیشتی برای آنها در نظر گرفته شود که سال گذشته یک میلیون تومان بود که مقرر شد در بودجه ۱۴۰۳ این مبلغ دو میلیون تومان در نظر گرفته شود که پرداخت خواهد شد.

فرهادی اضافه کرد: تیرماه معوقه فروردین، اردیبهشت و خرداد این کمک معیشتی تا دومیلیون تومان پرداخت خواهد شد.

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها