|

مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج ‌فارس:

با الگوگیری از شهدا و جانبازان، پیروز جنگ اقتصادی هستیم

در دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان و مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، وضعیت خانواده ایثارگران مشغول به کار در بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان بررسی و پیگیری شد.

با  الگوگیری  از  شهدا  و  جانبازان، پیروز  جنگ  اقتصادی  هستیم

در  دیدار مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان و مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، وضعیت خانواده ایثارگران مشغول به کار در بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان بررسی و پیگیری شد. 

به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس در این دیدار بیان کرد: جانبازان شهدای زنده هستند و دردهای بسیاری را متحمل می‌شوند و بار این دردها چه از لحاظ روحی و جسمی سال‌های سال با این بزرگواران است که بر شرایط فردی و خانوادگی آنان تأثیرگذار است و دیدار با ایثارگران برایم افتخار بزرگی است.  علیرضا جعفرپور ادامه داد: همان‌طورکه مقام معظم رهبری فرموده‌اند، جنگ امروز ما جنگ اقتصادی است، باید دید که متأسفانه دشمن پاشنه آشیل کشور و اقتصاد ما را هدف قرار داده است و در شرایط تحریم همکاران من با الگوگیری از شهدا و جانبازان با چنگ و دندان در این جبهه اقتصادی در تلاش هستند تا چرخ‌های اقتصاد کشور لحظه‌ای از حرکت نایستد و این شرایط نیاز به رسیدگی‌های فراوانی دارد. 

وی افزود: در دورانی که تحریم‌های بنزین شدت گرفته بود با راه‌اندازی پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس در این حوزه از جنگ اقتصادی پیروز شدیم و نباید نقش ارزشمند این پالایشگاه در اقتصاد کشور را دست‌کم گرفت. 

وی عنوان کرد: پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس دو وظیفه اصلی در صنعت نفت کشور را عهده‌دار است که اولین آن تولید بخش عمده‌ای از فراورده‌های استراتژیک سبد سوخت کشور است و دومین وظیفه استحصال میعانات گازی برای تأمین گاز کشور است که پس از بهره‌برداری از سه فاز این پالایشگاه طرح افزایش ظرفیت در آن آغاز شد و اکنون ظرفیت پالایشی بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی جهان به 455 هزار بشکه در روز رسیده است و اهداف سترگی برای آینده این ابرپالایشگاه جهانی در سر داریم.  مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج‌فارس افزود: با توجه به راه‌اندازی شیفت چهار پالایشگاه قطعا نیازمند به جذب نیروی متخصص در زمینه‌های فنی هستیم و طبق سیاست‌گذاری‌های صورت‌گرفته با اولویت نیروی بومی ماندگار با برگزاری آزمون تخصصی این مهم را دنبال خواهیم کرد. 

وی در پایان خطاب به مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان گفت: شهدا از بزرگ‌ترین افتخارات انقلاب اسلامی هستند و از جایگاه ویژه‌ای برخوردارند و تقاضا دارم هماهنگی‌های لازم را برای خاکسپاری پیکر شهدای گمنام در پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس برای پاسداشت یاد شهدا صورت دهید. 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان نیز در این دیدار ابراز کرد: دفاع اقتصادی کمتر از جهاد فی‌سبیل‌الله نیست و شما تلاشگران در پالایشگاه ستاره خلیج‌فارس در عرصه جهاد اقتصادی مسئولیت خطیری را عهده‌دار هستید. 

در این دیدار جانبازان عالی‌قدر جناب آقای امیر کسبت و علی درویش‌نژاد و پدر شهید گران‌قدر مدافع حرم خلیل تختی‌نژاد نیز ناوکی را همراهی می‌کردند که پدر شهید تختی‌نژاد ضمن بیان خاطراتی از روحیات، اخلاقیات و چگونگی شهادت فرزند رشیدش به دست کوردلان داعش، بر گرامیداشت و پاسداشت یاد و خاطره، منش و روش شهدا تأکید کرد. 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها