|

شکست اسرائیل نزدیک است

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، تأکید کردند که سیدحسن نصرالله به اسطوره‌ای برای مقاومت تبدیل خواهد شد که یاد و راهش روشنی‌بخش دل‌های رزمندگان مقاومت و نابودکننده رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود.

شکست اسرائیل نزدیک است

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان، تأکید کردند که سیدحسن نصرالله به اسطوره‌ای برای مقاومت تبدیل خواهد شد که یاد و راهش روشنی‌بخش دل‌های رزمندگان مقاومت و نابودکننده رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود. حزب‌الله لبنان دیروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که سید‌حسن نصرالله، دبیرکل این جنبش، در حمله جنایت‌کارانه رژیم صهیونیستی به ضاحیه جنوبی بیروت به شهادت رسیده است. تعدادی از نمایندگان مجلس با انتشار مطالبی در صفحات شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس، شهادت سیدحسن نصرالله را تسلیت گفتند که در زیر می‌خوانید.

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در جلسه فوق‌العاده‌ای برای بررسی جنایات اخیر رژیم صهیونیستی، با ابراز تأسف از سکوت سازمان‌های بین‌المللی و دولت‌های مدعی حقوق بشر، خواستار پاسخ قاطع، عملی، پشیمان‌کننده و عبرت‌آموز به رژیم صهیونیستی شدند.

اسماعیل کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با تأکید بر اینکه مردم لبنان و فلسطین با وجود تمام جنایات رژیم صهیونیستی مصمم‌تر و محکم‌تر به راه‌شان ادامه می‌دهند، گفت: شکست قطعی رژیم صهیونیستی را در آینده نزدیک خواهیم دید.

بهنام سعیدی، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، با تأکید بر لزوم محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در مجامع بین‌المللی و کشورها گفت: رژیم صهیونیستی با این اقدامات و جنایات یک گام به سقوط و نابودی نزدیک شده است.

محمد امیر، عضو هیئت‌رئیسه کمیسیون اصل ۹۰، با انتقاد از سکوت مجامع بین‌المللی درباره جنایات رژیم صهیونیستی گفت: کشورهای اسلامی و مدعیان حقوق بشر درباره جنایات رژیم صهیونیستی واکنش نشان دهند.

علی کشوری، سخنگوی کمیسیون اصل 90 قانون اساسی، ضمن تأکید بر اینکه سکوت در مقابل رژیم صهیونیستی جایز نخواهد بود،‌ گفت: جنایات بی‌حد‌و‌مرز رژیم صهیونیستی در غزه و هم‌اکنون در لبنان نشان از افسارگسیختگی این رژیم منحوس دارد.

احمد نادری، عضو هیئت‌رئیسه مجلس، هم نوشت: «سیدحسن نصرالله، به یار شهیدش حاج قاسم پیوست تا ثابت کند شهادت هنر مردان الهی و سرنوشت محتوم دبیران کل حزب‌الله است».

روح‌الله نجابت، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، نوشت: «حق او به جز شهادت نبود، آن‌هم به دست شمر زمانه».

علی بابایی‌کارنامی، رئیس کمیسیون اجتماعی، نوشت: «شهادت هنر مردان خداست. سیدحسن نصرالله، به اسطوره‌ای برای مقاومت تبدیل خواهد شد که یاد و راهش روشنی‌بخش دل‌های رزمندگان مقاومت و نابودکننده رژیم جعلی صهیونیستی خواهد بود».

عبدالحسین روح‌الامینی، نماینده تهران، نوشت: «شهادت بزرگ‌ترین پاداش الهی. طوبی لکم».

فرشاد ابراهیم‌پور، نماینده ایذه و باغملک، نوشت: «شهادت سید‌حسن نصرالله، نه پایان یک دوره، بلکه آغاز فصل جدیدی از مقاومت و انتقام است. دشمنان تصور نکنند که با حذف او می‌توانند ما را شکست دهند؛ چرا‌که خون او به‌مثابه شعله‌ای در قلب میلیون‌ها نفر خواهد سوخت. ما بر عهد خود با او و اصولش پایبندیم و انتقام سختی خواهیم گرفت. به‌زودی، صدای عدالت از دل‌های ما به گوش خواهد رسید».

علی نیکزاد، نایب‌رئیس مجلس، نوشت: «حزب‌الله قهرمان و محور مقاومت، فرماندهی بصیر، شجاع، دوراندیش و ولایت‌مدار را از دست داد. عروج این اسطوره جهاد را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. این شهادت‌ها عزم مجاهدان را برای مقابله با دشمنان تقویت خواهد کرد و پیروزی قطعی از آنِ حزب‌الله خواهد بود. ان‌شاءالله».

ابراهیم رضایی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی، هم نوشت: «شهادت مجاهد جاوید شهید سید‌حسن نصرالله را تبریک و تسلیت عرض می‌کنم. از خون او نمی‌گذریم، خون‌بهای شهادت سید مقاومت، نابودی اسرائیل و آزادی قدس است».

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها