|

رئیسی در سازمان همکاری‌های اسلامی: مشکلات جهان اسلام در قالب وحدت کلمه قابل حل است

رئیس‌جمهوری گفت: مشکلات جهان اسلام در قالب وحدت کلمه قابل حل است. اعتماد به داشته‌های جهان اسلام راه نجات امت اسلامی است.

رئیسی در سازمان همکاری‌های اسلامی: مشکلات جهان اسلام در قالب وحدت کلمه قابل حل است

به گزارش شبکه شرق، رئیس جمهور کشور گفت: با بیان اینکه امروز روز نبرد حق علیه باطل است، تاکید کرد: مشکلات جهان اسلام در قالب وحدت کلمه قابل حل است. اعتماد به داشته‌های جهان اسلام راه نجات امت اسلامی است.

حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در نشست اضطراری سازمان همکاری‌های اسلامی که در ریاض برگزار شده است، در ابتدا با تشکر از عربستان سعودی برای برگزاری این نشست گفت: امروز در این اجلاس فوق العاده گرد هم آمدیم تا در مورد اصلی‌ترین مسئله جهان اسلام یعنی موضوع فلسطین و یکی از فجیع‌ترین جنایات تاریخ علیه ساکنین غزه، تصمیم تاریخی و سرنوشت ساز بگیریم.

وی افزود: مشکلات جهان اسلام در قالب وحدت کلمه قابل حل است. اعتماد به داشته‌های جهان اسلام راه نجات امت اسلامی است.

رئیس جمهور گفت: دولت جمهوری اسلامی ایران با درک این واقعیت، سیاست همسایگی و همگرایی را در پیش گرفته است و آغوش دوستی و برادری برای کشورهای اسلامی گشوده است.

وی افزود: امروز به نمایندگی از امت رسول الله گرد هم آمدیم تا به فریاد یا للمسلمین که از حنجره مسلمانان مظلوم بلند است پاسخ دهیم. امروز رسول الله عزادار و داغدار فلسطین است.

رئیس جمهور در ادامه با طرح این سوالات که امروز نبی مکرم اسلام از امت خود چه انتظاری دارد؟ و امروز امت اسلامی از سران و دولت‌های خود چه می‌خواهد؟ گفت: امروز روز اقدام است. امروز روزی تاریخی در دفاع قهرمانانه از مسجد الاقصی است. امروز روز نبرد حق علیه باطل است. امروز رژیم جعلی اسرائیل فرعون زمان است.

 

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها