|

خوش چهره در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

عملکرد همه دولت‌ها در حوزه اقتصادی یکسان بود/ وظایف دولت و مجلس حل مسائل ملی است

محمد خوش چهره، نماینده اصولگرای مجلس هفتم با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد.

عملکرد همه دولت‌ها در حوزه اقتصادی یکسان بود/ وظایف دولت و مجلس حل مسائل ملی است

به گزارش شبکه شرق، محمد خوش چهره، نماینده اصولگرای مجلس هفتم با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. او در نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری از حامیان محمود احمدی نژاد بود، اما در انتخابات بعدی اعلام کرد که از هواداران او نیست. خوش چهره در انتخابات سیزدهم ریاست جمهوری در سال 1400 به عنوان داوطلب ثبت نام کرد، که صلاحیت او توسط شورای نگهبان احراز نشد.

خوش چهره پس از ثبت نام در انتخابات با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره چرایی حضورش در انتخابات اظهار کرد: «فاقد شعار به مفهوم عامش هستم. یکی از دلایلی که هم برای مجلس و هم امروز ثبت نام کردم، این بود که معتقدم هرچه جلوتر می‌رویم، مسائل پیچیده‌تر می‌شود، برخی‌از این مسائل به بحران تبدیل شده‌اند. وظایف دولت و مجلس حل مسائل ملی است.»

او ادامه داد: «ما در حوزه شغل و مسکن و قیمت‌ها با بحران مواجهیم اما جریانات سیاسی، استقرار در نهادهای قدرت را دنبال می‌کنند اما اینکه این استقرار به حل مشکلات می‌انجامد یا خیر، موضوعی است که باید بررسی شود. به اعتقاد ما، از پس از انقلاب و‌ جنگ تا امروز دولت‌هایی روی کار آمده که تابلوهایشان متفاوت است ولی عملکردشان در حوزه اقتصاد یکسان است. تقریبا همه این دولت‌ها به خام فروشی نفت وابسته بودند.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها