|

وزیر کشور در پایان ثبت‌نام چهاردهمین دور انتخابات از ستاد انتخابات بازدید کرد

۸۰ نفر موفق به ثبت‌نام شدند

مرحله بعدی برعهده شورای نگهبان است که اقدام به بررسی صلاحیت‌ها خواهد کرد و پس از آن نیز فرصت ۱۵ روزه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برای کاندیداهای احراز صلاحیت شده، آغاز خواهد شد

۸۰ نفر موفق به ثبت‌نام شدند

به گزارش شبکه شرق، احمد وحیدی، وزیر کشور دولت سیزدهم پس از پایان ثبت نام چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور، در جمع خبرنگاران با اشاره به چند و چون انتخابات صورت گرفته اظهار کرد: «امروز همه صحبت‌های رهبر عزیزمان را شنیدیم که چگونه درباره انتخابات صحبت کردند که راهگشای همه ما، از دست اندرکاران گرفته تا کاندیداهای محترم خواهد بود.»

او ادامه داد: «من همچنین از همه دست اندرکاران از جمله اصحاب رسانه تشکر می‌کنم. این مرحله با خوبی و نظم ارزشمندی به پایان رسید، داوطلبان هم به شکل مختصر امکان ارائه برنامه‌هایشان را داشتند و امیدواریم در ادامه این روند نیز شاهد حضور خردمندانه، اخلاق مدارانه و با نگاه به وضعیت و حساسیت کنونی کشور و انتظارات ملت ایران باشیم.»

وزیر کشور تصریح کرد: «ما در فقدان شهید بزرگوار، مسئولیت بزرگی بر عهده همه ما از جمله داوطلبان قرار دارد که راه این شهید را ادامه دهند. تاکیدات رهبر عزیز در حوزه اخلاق مداری نیز همچنان حفظ شود و بتوانیم انتخاباتی طراز را شاهد باشیم.»

او درباره آمار ثبت نام‌ها در ۵ روز گذشته هم بیان کرد: «در ۵ روز ۸۰ نفر موفق به ثبت نام شدند از کل مراجعان. ثبت نام‌نهایی پس از برخورداری افراد از شرایط اولیه اعلامی در قانون و اصلاحیه شورای نگهبان صورت گرفت و افراد فاقد این ویژگی موفق به ثبت نام نهایی نشدند. مرحله بعدی برعهده شورای نگهبان است که اقدام به بررسی صلاحیت‌ها خواهد کرد و پس از آن نیز فرصت ۱۵ روزه تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری برای کاندیداهای احراز صلاحیت شده، آغاز خواهد شد.»

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها