|

اشرف بروجردی:

رقابت نهایی بین قالیباف و پزشکیان است

فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره ارزیابی انتخاب «مسعود پزشکیان» به عنوان کاندیدای جبهه اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری و علاوه بر آن داشتن ظرفیت افزایش آمار مشارکت گفت:

رقابت نهایی بین قالیباف و پزشکیان است

به گزارش شبکه شرق، فعال سیاسی اصلاح‌طلب در خصوص این‌که «با حضور پزشکیان، شاهد فضای دوقطبی در انتخابات ریاست جمهوری خواهیم بود»، گفت: «به نظر من، رقابت بین محمدباقر قالیباف و مسعود پزشکیان خواهد بود، نه کسی دیگر. سعید جلیلی و علیرضا زاکانی، قدرت رأی‌آوری ندارند، اگر آنها را به عنوان یک گزینه نگاه کنیم، نشان‌دهنده این است که اراده خود را بر اراده مردم ترجیح داده‌ایم.»

«اشرف بروجردی» فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره ارزیابی انتخاب «مسعود پزشکیان» به عنوان کاندیدای جبهه اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری و علاوه بر آن داشتن ظرفیت افزایش آمار مشارکت گفت: آقای پزشکیان این ظرفیت را دارد. اما مردم نسبت به مسئولان این رویکرد را ندارند که آنچه که مردم می‌خواهند، پاسخ مثبت دهند. اگر شرایط عادی حاکم بود، پزشکیان حتما رأی می‌آورد. اما چون مردم اعتمادشان دچار خدشه شده است، به نظر می‌رسد، هنوز دو به شک هستند. حالا باید در روزهای تبلیغات ببینیم چطور می‌توان مردم را متقاعد کرد تا پای صندوق رای بیایند و آقای پزشکیان بتواند رأی اول را داشته باشد.

او در پاسخ به این سوال که «مسعود پزشکیان باید بیشتر روی کدام حوزه تمرکز بیشتری داشته باشد تا بتواند از ظرفیت خود استفاده کند»، گفت: پزشکیان همیشه روی مردم بحث داشته است. پاسخگویی به اراده و خواست مردم از جمله نکات بارز و ویژه او است. مردم هم پزشکیان را به عنوان چهره‌ای که تاکنون به خواست آنان پاسخ مثبت داده، شناخته‌اند. اگر خواسته خود را بر خواسته مردم غلبه ندهیم و سعی شود انتخاباتی راحت و بدون دغدغه برگزار شود، در آن صورت، پزشکیان می‌تواند شانس زیادی رای آوردی داشته باشد. 

بروجردی در پاسخ به این سوال که «آیا با حضور پزشکیان، شاهد فضای دوقطبی در انتخابات ریاست جمهوری خواهیم بود»، گفت: به نظر من، رقابت بین محمدباقر قالیباف و مسعود پزشکیان خواهد بود، نه کسی دیگر. سعید جلیلی و علیرضا زاکانی، قدرت رأی‌آوری ندارند، اگر آنها را به عنوان یک گزینه نگاه کنیم، نشان‌دهنده این است که اراده خود را بر اراده مردم ترجیح داده‌ایم.

منبع: ایلنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها