|

تاریخ و ساعت مناظره امشب پزشکیان و جلیلی؛ جدول پخش مناظره دونفره انتخاباتی «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» کاندیداهای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری/ ویدئو و عکس

دومین مناظره انتخاباتی دونفره «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» کاندیداهای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری امشب برگزار می‌شود.

تاریخ و ساعت مناظره امشب پزشکیان و جلیلی؛ جدول پخش مناظره دونفره انتخاباتی «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» کاندیداهای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری/ ویدئو و عکس

به گزارش شبکه شرق، دومین مناظره انتخاباتی دونفره «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» امشب برگزار می‌شود.

امروز «سه‌شنبه، ۱۲ تیر ۱۴۰۳»، با ادامه مناظره‌های انتخاباتی دو کاندیدای مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری و آغاز رقابت جدی رقابت جدی «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی»، مناظره دوم این دو کاندیدا برگزار می‌شود.

با دومرحله‌ای شدن انتخابات ریاست جمهوری و رقابت میان «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی»، دو مناظره با حضور این کاندیداها برای شبکه یک سیما در نظر گرفته شده است. 

دومین مناظره انتخاباتی دونفره «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» کاندیداهای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ساعت «۲۱:۳۰» امشب، از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

نخستین مناظره انتخاباتی «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» پس از کشیده شدن انتخابات ریاست جمهوری به مرحله دوم، شب گذشته «دوشنبه، ۱۱ تیر ۱۴۰۳»، ساعت «۲۱:۳۰» برگزار شد. مناظره دوم این دو کاندیدا، امشب «سه‌شنبه، ۱۲ تیر ۱۴۰۳»، در ساعت «۲۱:۳۰» برگزار خواهد شد.

در این مناظره، «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» دو کاندیدای مرحله انتخابات ریاست جمهوری، در بازه زمانی دوساعته، پاسخگوی سوالات اقتصادی خواهند بود.

​مناظره امشب «سه‌شنبه، ۱۲ تیر ۱۴۰۳» از ساعت ۲۱:۳۰، به مدت دو ساعت، روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود. 

تاریخ و ساعت مناظره انتخاباتی و جدول پخش برنامه‌ تبلیغاتی «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» در صداوسیما

با توجه به آغاز فعالیت کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری در دور دوم، برنامه‌های «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» طبق برنامه اعلام‌شده و به ترتیب ذیل، در رسانه ملی پخش خواهد شد:

سه‌شنبه ۱۲ تیر

مناظره دوم با حضور کاندیداهای مرحله دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، از ساعت ۲۱:۳۰ الی ۲۳:۳۰

پخش مستند کاندیدای شماره دو، از ساعت ۱۹ الی ۱۹:۳۰ 

پخش مستند کاندیدای شماره یک، از ساعت ۲۰ الی ۲۰:۳۰ 

- چهارشنبه ۱۲ تیر

نطق کاندیدای شماره یک (زنده)، از ساعت ۱۹ الی ۱۹:۳۰ 

نطق کاندیدای شماره دو (زنده)، از ساعت ۲۰ الی ۲۰:۳۰

مناظره مسعود پزشکیان و سعید جلیلی

در اولین مناظره انتخاباتی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی چه گذشت؟

اولین مناظره دونفره «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی»، کاندیداهای دور دوم انتخابات ریاست جمهوری، میان دو کاندیدای راه‌یافته به این مرحله برگزار شد.

جزییات مناظره انتخاباتی مسعود پزشکیان و سعید جلیلی اعلام شد

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما، دور دوم برنامه‌های تبلیغاتی و مناظره‌های «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری را تشریح کرد.

دومین مناظره انتخاباتی دونفره  «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» امشب برگزار می‌شود.

دومین مناظره انتخاباتی «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» پس از کشیده شدن انتخابات ریاست جمهوری به مرحله دوم، امشب «سه‌شنبه، ۱۲ تیر ۱۴۰۳»، ساعت «۲۱:۳۰»، از شبکه یک سیما، پخش می‌شود. 

در این مناظره، «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» دو کاندیدای مرحله انتخابات ریاست جمهوری، در بازه زمانی دوساعته، پاسخگوی سوالات اقتصادی خواهند بود.

«مهدی خسروی» اجرای مناظره‌های دونفره  «مسعود پزشکیان» و «سعید جلیلی» را بر عهده دارد و قرار است از هر کاندیدا، مطابق با سخنانی که این چند وقت مطرح کرده است، سوالاتی اختصاصی بپرسد. مدل مناظره امشب، می‌تواند تلویزیون را هم بیش از پیش، زیر ذره‌بین قرار دهد تا مشخص شود همچنان عدالت رسانه‌ای خود را حفظ خواهد کرد یا خیر.

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما با اشاره به تفاوت‌های دو مناظره باقی‌مانده بیان کرد: «این منظره‌ها، که بعد از ۱۵ سال دونفره برگزار می‌شود، از اهمیت بالایی برخوردار است. امشب ۱۱ تیر ماه، تلویزیون بعد از ۱۵ سال، مناظره‌ دونفره برگزار می‌کند؛ این مناظره با مناظره‌هایی که در مرحله اول انتخابات برگزار شد، تفاوت‌های جدی دارد.»

«محمدصالح مفتاح» دبیر ستاد انتخابات صداوسیما با حضور در شبکه خبر، درباره مناظره امشب گفت: «مناظره امشب با مناظره‌های قبلی تفاوت جدی دارد؛ در این فرصتی که داریم، تحرک بیشتری به مناظره می‌دهیم و به واسطه اینکه تعداد کاندیداها کمتر است، مناظره واقعی‌تری شکل می‌گیرد.»

دبیر ستاد انتخابات صداوسیما درباره نقش مجری در مناظره امشب عنوان کرد: «مجری فعالانه‌تر در این مناظره سوال می‌پرسد. سوالات برای هر فرد به صورت اختصاصی‌سازی‌شده مطرح می‌شود و مبتنی بر دیدگاه‌هایی است که ارائه کرده است یا از طریق ستادهای آنها اعلام شده است. محور سوالات در اختیار کاندیداها قرار گرفته اما خود سوال‌ها را در اختیار نامزدها قرار ندادیم.»

او در پایان بیان کرد: «موضوع مناظره امشب، محور اصلی‌اش اقتصاد خواهد بود البته در کنارش مسایل حکمرانی و اداره کشور هم خواهد بود. انتظار عمده مردم از دولت آینده مسئله معیشت است، محور‌های مختلفی تدارک دیده شده و سوالات اولیه آماده شده است و امروز نهایی می‌شود. این مناظره‌ها خیلی مهم هستند  چون ۱۵ سال است مناظره دو  کاندیدا را از سال ۸۸ نداشته‌ایم. به واسطه اتفاقاتی که آن زمان افتاد یک خاطره تلخ در ذهن مردم جا گرفته و شیرینی یک مناظره تلویزیونی در ذهن مردم نبود.»

دبیر ستاد انتخابات سازمان صداوسیما افزود: «مساله دوم بحث مجری و نقش آن در این مناظره است که یک تفاوت عمده با دور قبل دارد و آن اینکه مجری خیلی فعالانه‌تر سوال خواهد پرسید، سوال برای هر فرد به صورت اختصاصی‌سازی شده مطرح می‌شود و متناسب است با دیدگاه‌هایی که در برنامه‌های قبلی ارائه کرده یا از طریق ستاد‌های آنها اعلام شده است، محور‌ها اعلام شده ولی سوالات در اختیار نامزد‌ها قرار داده نشده است. دو ساعت برنامه پیش بینی شده است که در این زمان مشخص حدود ۱۰ تا ۱۲ محور گفتگو خواهیم کرد با نامزد‌ها و دیدگاه‌های آنها را اخذ خواهیم کرد.»

او گفت: «تعداد سوالات افزایش پیدا کرده است، در مناظره قبلی وقتی موضوعات کلی‌تری مطرح می‌شد یا سوالات تعدادش زیاد بود هر فردی حرف خودش را ذیل آن موضوع مطرح می‌کرد بدون اینکه خیلی دقیق مردم متوجه شوند نقطه قوت یا ضعف برنامه هر کدام از این افراد چی است و خودشان روی کدام بخش از اینها تاکید جدی تری دارند و مقایسه سخت بود، اما اینجا بهتر است و اینکه سوالاتی که مردم از نامزد‌ها دارند یا در فضای رسانه‌ای و شبکه‌های اجتماعی در مورد هر فردی گفته شده به بحث می‌گذاریم و از آنها خواهیم پرسید.»

او درباره پخش این مناظره‌ها گفت: «همه ظرفیت‌های که در دور اول وجود داشت در این دوره هم وجود دارد. همه تدارکاتی که در دوره قبل بود در این دوره هم وجود دارد و مردم می‌توانند استفاده کنند.»

اولین مناظره «سعید جلیلی» و «مسعود پزشکیان» نامزد‌های راه‌یافته به دور دوم انتخابات ریاست جمهوری دوشنبه ساعت ۲۱:۳۰ برگزار شد. همچنین مناظره دوم این دو کاندیدا امشب «سه‌شنبه، ۱۲ تیر ماه»، در ساعت ۲۱:۳۰ برگزار خواهد شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها