|

محمدجواد آذری جهرمی:

امروز، روز شکرگزاری ملی است/ عکس

«محمدجواد آذری جهرمی» عضو ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان»، در واکنش به انتخاب او به عنوان رئیس‌جمهور منتخب مردم، پیامی منتشر کرد.

امروز، روز شکرگزاری ملی است/ عکس

به گزارش شبکه شرق، «محمدجواد آذری جهرمی» گفت: «امروز، روز شکرگزاری ملی است. این مردم بودند که تعارضات سیاسی را تعیین تکلیف کردند و راه ادامه کشور را مشخص کردند.»

«محمدجواد آذری جهرمی» یکی از اعضای ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان»، در واکنش به انتخاب او به عنوان رئیس‌جمهور منتخب مردم گفت: «این مردم بودند که تعارضات سیاسی را تعیین تکلیف کردند و راه ادامه کشور را مشخص کردند.»

«محمدجواد آذری جهرمی» عضو ستاد انتخاباتی «مسعود پزشکیان» در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی «ایکس» نوشت:

«خدا صاحب دل‌هاست، صداقت و پافشاری دکتر مسعود پزشکیان بر «عدالت» و راه مولا علی، دل‌های مردم را به او امیدوار کرد. خدا برایش ساخت تا بیاید و بنا بر وعده‌اش همه ایران را خانواده خودش بداند و پای «همه آنها» بایستد. این مرام او، بزرگ‌ترین عامل موفقیتش بود. خدا توفیقش دهد.

قدردان «همه مردم ایران» هستیم. چه آنها که به ایشان رای دادند- به‌ویژه اکس‌هایی که برگشتند- و چه آنها که به جناب آقای سعید جلیلی و چه عزیزانی که اصلاً رای ندادند. امروز، روز شکرگزاری ملی است. این مردم بودند که تعارضات سیاسی را تعیین تکلیف کردند و راه ادامه کشور را مشخص کردند.

‌از ستادهای انتخاباتی دکتر پزشکیان در سراسر کشور و عزیزانی که کمپین را در طول این انتخابات همراهی کردند، به سهم خودم تشکر می‌کنم. خدا قوت به تلاش‌های بی وقفه و دشوارتان. به برگزارکنندگان انتخابات اعم از دولت، نیروهای انتظامی و امنیتی و عوامل نظارتی شورای نگهبان هم خدا قوت می‌گویم.»

محمدجواد آذری جهرمی و مسعود پزشکیان

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها