|

نماز و وداع رهبر با پیکر اسماعیل هنیه؛ رهبر انقلاب به پسران «اسماعیل هنیه» به زبان عربی چه گفت؟/ ویدئو و تصاویر

رهبر انقلاب با پیکر «اسماعیل هنیه» در دانشگاه تهران وداع و با پسران و اعضای خانواده هنیه دیدار و گفت‌و گو کرد؛ تصاویری از نماز و وداع رهبر انقلاب با پیکر «اسماعیل هنیه» و محافظ او، در دانشگاه تهران، پس از اقامه نماز منتشر شده است.

نماز و وداع رهبر با پیکر اسماعیل هنیه؛ رهبر انقلاب به پسران «اسماعیل هنیه» به زبان عربی چه گفت؟/ ویدئو و تصاویر

به گزارش شبکه شرق، رهبر انقلاب بر پیکر «اسماعیل هنیه» نماز اقامه کرد.

آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر انقلاب اسلامی، صبح امروز «پنج‌شنبه، ۱۱ مرداد ۱۴۰۳»، با حضور در دانشگاه تهران، بر پیکر «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و «وسیم ابوشعبان» همراه و محافظ هنیه، اقامه نماز کرد.

رهبر انقلاب با حضور در دانشگاه تهران، بر پیکر «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس و «وسیم ابوشعبان» همراه هنیه، اقامه نماز کرد و با پسران و اعضای خانواده «اسماعیل هنیه» و مسئولان مقاومت اسلامی فلسطین دیدار کرد.

در پی شهادت «اسماعیل هنیه» رئیس دفتر سیاسی حماس، مراسم تشییع پیکر این رهبر حماس، صبح امروز «پنج‌شنبه، ۱۱ مرداد ۱۴۰۳» برگزار شد. این مراسم، ساعت «۸ صبح» امروز، در دانشگاه تهران، با حضور مردم و مقامات و مسئولان آغاز شد. تشییع پیکر اسماعیل هنیه، پس از اقامه نماز در دانشگاه تهران، به سمت میدان آزادی تا چهارراه نواب برگزار شد.

مراسم اقامه نماز با حضور جمع زیادی از قشرهای مختلف مردم و مسئولان کشوری و لشکری و خانواده «اسماعیل هنیه» و جمعی از مقاومت اسلامی فلسطین و لبنان برگزار شد.

نماز رهبر بر پیکر اسماعیل هنیه

رهبر

نماز رهبر بر پیکر اسماعیل هنیه

نماز رهبر بر پیکر اسماعیل هنیه

رهبر انقلاب اسلامی پس از اقامه نماز، با خانواده «اسماعیل هنیه» و مسئولان مقاومت اسلامی فلسطین دیدار کرد و آنها را مورد تفقد قرار داد.

وداع رهبر انقلاب با پیکر شهید اسماعیل هنیه

رهبر انقلاب با پیکر «اسماعیل هنیه» در دانشگاه تهران وداع کرد.

فرازهایی از اقامه نماز بر پیکر اسماعیل هنیه به امامت رهبر انقلاب را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

گفت‌وگوی رهبر انقلاب با پسران شهید هنیه

نماز رهبر بر پیکر اسماعیل هنیه

رهبر انقلاب خطاب به پسر «اسماعیل هنیه» به زبان عربی گفتند: «بلِّغوا تعزیتی إلی جمیعِ عائلته».

رهبری پس از اقامه نماز، با نمایندگان حماس گفت‌وگو کرد و فرزندان هنیه را در آغوش کشید. ایشان خطاب به پسر «اسماعیل هنیه» گفت: «بلِّغوا تعزیتی إلی جمیعِ عائلته (تسلیت من را به همه خانواده ابلاغ کنید)»

نماز رهبر بر پیکر اسماعیل هنیه

گفت‌وگوی رهبر انقلاب با خانواده اسماعیل هنیه

گفت‌وگوی رهبر انقلاب با خانواده «اسماعیل هنیه» و دلجویی از فرزند او را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

بامداد چهارشنبه، محل اقامت «اسماعیل هنیه» در تهران مورد اصابت قرار گرفت و در پی این حادثه، رئیس دفتر سیاسی حماس و یک نفر از محافظان هنیه به شهادت رسیدند.

منبع: مهر
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها