|

واکنش معنادار و خبرساز پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف/ ظریف پاسخ پسر پزشکیان را داد

«محمدجواد ظریف» در توضیحات اینستاگرامی خود، به پست‌ منتشرشده «یوسف پزشکیان» پسر «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور، در خصوص واقع‌گرایی نیز تلویحا پاسخ داد.

واکنش معنادار و خبرساز پسر مسعود پزشکیان به استعفای ظریف/ ظریف پاسخ پسر پزشکیان را داد

به گزارش شبکه شرق، در پی اعلام استعفای «محمدجواد ظریف» از معاونت راهبردی دولت چهاردهم، «یوسف پزشکیان»، پسر «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور، پیامی منتشر کرد؛ ظریف نیز امروز پیامی در پاسخ به این استوری اینستاگرامی پسر پزشکیان، منتشر کرد.

«یوسف پزشکیان»، پسر «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهوری، بعد از علنی شدن استعفای «محمدجواد ظریف»، یک استوری معنادار در اینستاگرام منتشر کرد.

«یوسف پزشکیان»، پسر رئیس‌جمهور، در یک استوری که بعد از استعفای «محمدجواد ظریف» از دولت، منتشر شد، نوشت:

«آنچه امروز مهم‌تر از منتقد صریح دلسوز و متلمق تاییدگر چاپلوس است، وجود افرادی است که اولا واقع‌بین باشند، ثانیا جامع‌نگر باشند و ثالثا به اجماع‌سازی معتقد باشند.»

پسر مسعود پزشکیان استعفای محمدجواد ظریف

ظریف پاسخ پسر پزشکیان را داد

«محمدجواد ظریف» در توضیحات اینستاگرامی خود، به پست‌ منتشرشده «یوسف پزشکیان» پسر «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور، در خصوص واقع‌گرایی نیز تلویحا پاسخ داده است.

در پی اعلام استعفای «محمدجواد ظریف» از معاونت راهبردی دولت چهاردهم، «یوسف پزشکیان»، پسر «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور، شب گذشته، در استوری اینستاگرامی نوشته بود: «آنچه امروز مهم‌تر از منتقد صریح دلسوز و متلق تاییدگر چاپلوس است، وجود افرادی است که اولا واقع‌بین باشند، ثانیا جامع‌نگر باشند و ثالثا به اجماع‌سازی معتقد باشند.»

امروز «محمدجواد ظریف» توضیحاتی در صفحه اینستاگرام خود در خصوص علت استعفایش ارائه داد که در بخشی از این اظهارات وی اشاره تلویحی به «واقع بینی» بیان شده توسط پسر پزشکیان کرده و می‌گوید: «پیام دیشب بنده به‌معنای پشیمانی و یا ناامیدی از دکتر پزشکیان عزیز و یا مخالفت با واقع‌گرایی نیست؛ بلکه به معنای تردید در مفید بودن خودم در معاونت راهبردی است.»

استعفای محمدجواد ظریف

منبع: خبر آنلاین
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها