|

بهروز آذر، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری:

در هیأت دولت هم به تعداد زنان افزوده خواهد شد

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، گفت: تأکید رئیس محترم جمهور و معاون اول به تمام وزیران است که در ترکیب شورای معاونین خودشان حتما از ظرفیت زنان و جوانان و اقوام استفاده شود.

در هیأت دولت هم به تعداد زنان افزوده خواهد شد

به گزارش شبکه شرق، زهرا بهروز آذر، معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری، گفت: تأکید رئیس محترم جمهور و معاون اول به تمام وزیران است که در ترکیب شورای معاونین خودشان حتما از ظرفیت زنان و جوانان و اقوام استفاده شود.

زهرا بهروز آذر در خصوص پیگیری وعده رئیس جمهور برای افزایش سهم زنان در هیأت دولت، به خبرنگار جماران گفت: آقای رئیس جمهور و اعضای شورای راهبری، دولت را فقط هیأت وزیران در نظر نگرفته بودند. تاکنون خانم شینا انصاری رئیس سازمان محیط زیست، خانم فرزانه صادق در جایگاه وزارت راه و شهرسازی و بنده به عنوان معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور؛ سه نفر خانمی هستیم که در کابینه حضور داریم. و ان شاءالله اخبار خوشی در روزهای آتی خواهیم داشت.

وی افزود: باور دولت، به استفاده از ظرفیت و توان همه سرمایه‌های فکری و تخصصی و انسانی در کشور در سطوح دوم و سوم تصمیم گیری و تصمیم سازی است. از این رو تأکید رئیس محترم جمهور و معاون اول به تمام وزیران است که در ترکیب شورای معاونین خودشان حتما از ظرفیت زنان و جوانان  و اقوام استفاده شود؛ در این مسیر پیشنهاد شده است، مشابه فرایند معرفی وزرا، کارگروه‌های تخصصی در دستگاهها ایجاد و فرایند انتصابات  به صورت تخصصی و مبتنی بر شایستگی‌ها صورت گیرد.

 

منبع: شفقنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها